Oletko ollut kotona yksin yötä lasten syntymän jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mäenvielä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä olin vasta, kun lapset jotain 3 v. ja 5 v. Olivat miehen kanssa sukulaisten mökillä. Eli en ollut ollut yli 5 vuoteen yksin yötä kotona esikoisen syntymän jälkeen.

Olen. Esikoinen oli muuttanut jo omilleen ja kuopus oli isänsä kanssa ulkomailla. Lapset tuolloin 17 ja 22 v. Muutoin mulla on aina ollut ainakin jompi kumpi lapsista kotona tai sitten en ole ollut itsekään yötä kotona.

Oon kerran. Odotin kuopusta suunnilleen rv 30+, mies oli töissä ja esikoinen halusi jäädä mummon ja vaarin luokse yöksi. Kyllä oli outoa olla pelkästään kattien kanssa kotona. =) Pojat nyt 3v2kk ja 2kk.

Mä olin yksin yön kotona muutama vuosi sitten kun mulla oli naistenjuhlat ja mies oli tyttöjen kanssa karavaanailemassa. Lapset oli 8 ja 6. Ilman lapsia kotona ja reissussa yötä miehen kanssa tietty ollaan oltu..

Oon, monestikin.
Mies ja lapset on ollut mökillä tai mun vanhempien mökillä, pisimmillään ovat olleet viikon reissussa.
Mies on ollut reissussa ja lapset yökylässä isovanhemmilla joitain kertoja.
Lapset nyt 7v ja 3v8kk js mies 36v :D
En muista minkäiäisiä lapset on ollet milläkin kerralla.

Olen nyt ekaa kertaa :D Poika 2v on naapurissa mummilla yötä, ettei tarvitsisi huomen aamulla herätä 6 aikoihin (ja mennä sinne), kun mä meen töihin. Isäntä on pikkujouluissa ja kotiutuu oletettavasti huomenna...

Yhteistyössä