B
Boogyman
Vieras
Ihminen ei saa olla oma itsensä vaan pitäisi kuulua johonkin tiettyyn lokeroon....noh, esittelen itseni nyt....tässä minä.
Esittele itsesi....
Esittele itsesi....
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:Miepä en enempää taida itseäni esitellä, mutta sie olet hieno!! =)
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Pointti voi olla mikä hyvänsä...ihmiset lokeroi toinen toisensa jollakin perusteella.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Pointti voi olla mikä hyvänsä...ihmiset lokeroi toinen toisensa jollakin perusteella.
no, se on varmaan totta. lokerointihan on turvallista itselle, pidetään "erilaisuus" etäämmällä..
ajattelin vaan, että liittyikö tää jo johonkin toiseen keskusteluun, mitä en ole nähnyt![]()
Alkuperäinen kirjoittaja huokaus:Aina sä jaksat esitellä itseäsi.
Pointti oli?
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Periaatteessa en kai ihan oma itteni ole, haluaisin esim.pukeutua jollain tapaa "persoonallisemmin", kattelen vaatteita jotka olis kivoja, mutta uskallusta puuttuu ja oonkin jotenkin jämähtänyt semmmoiseen hillittyyn ja perustavalliseen..monessakin asiassa.
Aika hankala selittää..jos tässä nyt tätä tarkoitettiin ees?
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:mä en ole koskaan tajunnut sitä että vaatteiden perusteella määritellään ihminen joko persoonattomaksi massaksi tai persoonalliseksi yksilöksi...
enkä sitä että "persoonallinen" yksilö pukeutuu muiden "persoonallisten" ihmisten kanssa samalla tavalla ja se taas sitten on sitä omana itsenä olemista toisin kuin se jos pukeutuu ns tavisvaatteisiin muiden samalla tavalla pukeutuvien kanssa. Silloin ei ole oma itsensä vaikka ne vaatteet tuntuiskin omilta, vaan persoonaton massayksilö![]()
![]()
juup, mä selitän aina kaiken todella sekavasti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:mä en ole koskaan tajunnut sitä että vaatteiden perusteella määritellään ihminen joko persoonattomaksi massaksi tai persoonalliseksi yksilöksi...
enkä sitä että "persoonallinen" yksilö pukeutuu muiden "persoonallisten" ihmisten kanssa samalla tavalla ja se taas sitten on sitä omana itsenä olemista toisin kuin se jos pukeutuu ns tavisvaatteisiin muiden samalla tavalla pukeutuvien kanssa. Silloin ei ole oma itsensä vaikka ne vaatteet tuntuiskin omilta, vaan persoonaton massayksilö![]()
![]()
juup, mä selitän aina kaiken todella sekavasti![]()