Oletko ostanut ostoskanavan tuotteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
En ole ostanut, enkä varmaan ikuna osta, mutta kyllä MagicBullet houkuttais :D Ja se mehulinko, mikä lie nimeltään :whistle: :xmas:

Eiks se sama MagicBullet ole Elloksella tarjouksessa vajaa 40e. Ainakin aiemmin oli. Mietin itsekkin et ostaisiko, mutta jätin sitten ostamatta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En ole ostanut, enkä varmaan ikuna osta, mutta kyllä MagicBullet houkuttais :D Ja se mehulinko, mikä lie nimeltään :whistle: :xmas:

Eiks se sama MagicBullet ole Elloksella tarjouksessa vajaa 40e. Ainakin aiemmin oli. Mietin itsekkin et ostaisiko, mutta jätin sitten ostamatta.

on sama laite..ja marokossa sen saa 15e:lla normi hintaan

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Samannäkönen ainakin Elloksella on, puuttuu vaan se mehulinko-osa :whistle:
Mutta juu, en mä tuollasista laitteista kymppejä maksais, mutta hihkuen ottaisin vastaan jos joku tarjois :D

Oikeesti hyvä, tosi näppärä lapsiperheessä. Ainoa miinus että pitkät karvat (koiran tai hiukset) jäävät jumiin harjaosiin, pitää välillä nyhtää puhtaaksi. Mutta loistava kapine, onneksi päätin tilata!

Ostin ja palautin.. Ostin joskus aikoinaan sellasen koti lihaskuntolaitteen. Mainoksessa sen käyttö oli tosi simppeliä, mut ku sain sen niin ei se mihinkään kääntynyt (siis eri asentoihin) Olivat kaiketi lähettäneet mulle jo kerran palautuksena tulleen tuotteen, valmiiks risa? Ja siint näki ettei se ollu suoraan tehtaan muoveista..

Aknesta kärsinyt ystävättäreni pääsi finneistään jollakin ostoskanavan yhdistelmäkauneudenhoitotuotesarjalla (! :D ) jota mainostaa kuulemma itse Jessica Simpson.

En ole itse mainosta nähnyt, enkä mitään ko. kanavalta koskaan tilannut.

Alkuperäinen kirjoittaja Tarmoerkale:
Aknesta kärsinyt ystävättäreni pääsi finneistään jollakin ostoskanavan yhdistelmäkauneudenhoitotuotesarjalla (! :D ) jota mainostaa kuulemma itse Jessica Simpson.

En ole itse mainosta nähnyt, enkä mitään ko. kanavalta koskaan tilannut.
Mun miehen sisko käyttää tuota sarjaa ja on todellakin tehonnut hänen ihoonsa, mutta sanoi kans että jos lopettaa niin näpyt tulee samantien takasin :/ Sitä sitten täytyy joka kerta ostaa lisää kun loppuu ja sehän ei ole mitään halpaa rasvaa! Mun anoppi osti just sen laitteen missä jalat menee sivuttain ja niitä vedetään takas yhteen (?) koitin sitä ja kyllä se heti tuntui pohkeissa :) En sitten tiedä ostaisinko itselle, mutta hyvältä se ainakin tuntui jaloissa :)

Yhteistyössä