Oletko pois töistä, jos sinulla on paha flunssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miten on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meidän työpaikka ei ole mikään asiakaspalvelulaitos, ei käsitellä elintarvikkeita, eikä hoideta potilaita. Ei siis ole mitään erityistä syytä olla poissa flunssan takia. Aika vähän täällä olisi ihmisiä, jos jokaisen, jonka nenä vuotaa, pitäisi jäädä kotiin.

Flunssat kiertävät vähän väliä, muttei se hetkauta suurinta osaa työntekijöistä mitenkään. Vain tämä yksi lusmu pitää aina omia ylimääräisiä lomiaan.

:laugh: Joo täysi luuseri olen. Jos ap:tä yhtään helpottaa, niin kyllä ne työt minua odottaa palattuani.

Olen aina pois kun nuha äityy kovaksi, tai teen etätöitä. Se on työpaikankin toive. Mä en halua itsekään yhtäkään pärskivää työkaveria lähietäisyydelle. En ole asiakaspalvelualalla, sairaalassa tai elintarvikealalla... Kuumetta en saa koskaan.

Mun työ on yksinkertaisesti vaan fyysisesti niin raskasta, että jos pahemmin flunssa pukkaa päälle, jään kotiin vaikkei kuumetta olisikaan.
Koska vähänkään heikossa hapessa ei siellä pysty eikä ehdi järkevien tuntien puitteissa hommia tekemään.

Tosin mä en tarvitse lääkäriltä lappua, jos olen pois, olen pois.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei siis ole mitään erityistä syytä olla poissa flunssan takia.

No mutta kun sitä tartuttaa ne muut työntekijät!

Ja toisekseen, mistä sä tiedät ettei ole muuta syytä?
Vaikka mulla olis vaan pikkuflunssa, olen yleensä täysin vetelänä ja työkyvytön.
Kerroinkin tuossa aiemmin, että mulla on ollut kuumetta aikuisiällä ainoastaan kerran. Mutta flunssa vetää aina ihan veteläksi, eikä siihen särkylääkkeet auta.

No tottakai pitää olla pois töistä jos on räkätauti.oletteko ymmärtäneet asian oikein.Ei ole kysymys teidän olosta tai onko kuumetta vai ei.On kysymys toisten tartuttamisesta. Ja hygienian takia ei esim.keittiöön saa tulla töihin jos koko ajan räkii ja köhii.Ette tesenkirkkaampaa kruunua saa vaikka sairaana tulisitte, multa ainakin tulis suorat sanat. Olen niin vihainen kun juuri sain mun kampaajalta kauhean flunssan.MUijalla oli juuri alkanut flunssa ja tukki vain töihin.Ja olen astmaatikko ja hyvä että en tukehtunut eilen mutta akuuttiin piti lähteä aamulla aikaisin, kun henki ei meinannut kulkea ollenkaan.Että sai kyllä kampaaja eukkonkuulla kunniansa tekstiviesteillä kun tämmöisen vaiva aiheutti . Että pysykää siellä kotona aivan rauhassa se kolme päivää sillä ei se ole mokään kehumisen asia ntulla töihin ja saastuttaa koko työympäristö ja asiakkaatkin.Asiakkaat pitää sitä epäkunnioitettavana asiana asiakasta kohtaan .

Ja kuule sä tuomitsija
Voi se lintsarikin olla välillä aivan oikeesti kipeä.Että jätetäämpä tuomitseminen.Ole onnellinen että sun ei tarvi kenenkään räkiä ottaa itsees.

Yhteistyössä