Noi äitiyspakkauksen kestovaipat? Eli 2 kuorta ja 4 sisävaippaa? Ei millään jaksais lähtee testaamaan kun en yhtään muista missä meidän kirjekuoret on näin muuton jäljiltä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:En saanu, kyllä niistä se joku 8 euron maksu meni, eli meniköhän maxi kirjeenä tms..
Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:Alkuperäinen kirjoittaja Maira:En saanu, kyllä niistä se joku 8 euron maksu meni, eli meniköhän maxi kirjeenä tms..
8.5 on postipaketti. Maksi on halvempi ku ei noi mun mielestä paina yli 500g, tosin se vaakakin on muuton jäljiltä varastossa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:mä lähetin kirjeenä n, vuos si, en yhtää muista paljo makso
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:No mä muistelen et se postin täti sitä siinä arpo et miten menee ja millä...Mut hinnaks sille loppujen lopuks tuli se reilu 8? vaikka sitä kuinka väänneltiin ja käänneltiin..
Alkuperäinen kirjoittaja Nanna1980:6,70 maksaa maxikirjeenä, jos paino ei mee yli 500 g, muuten menee postipakettina, ja seon sen 8,50e