oletko saanut mahtumaan kirjeenä... (ja löytyiskö joltain sekä äitiyspakkauksen kestovaippa setti sekä vaaka)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apsi Deisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
En saanu, kyllä niistä se joku 8 euron maksu meni, eli meniköhän maxi kirjeenä tms..

8.5 on postipaketti. Maksi on halvempi ku ei noi mun mielestä paina yli 500g, tosin se vaakakin on muuton jäljiltä varastossa.

No sit ne meni postipakettina.. :D

No voihan nyt video.. en taida uskaltaa ottaa riskiä ja ilmoittaa liian pieniä postikuluja. Kai noi täytyy huomenna kiikuttaa töihin niin saa kokeiltua mikä on halvin keino postittaa.

No mä muistelen et se postin täti sitä siinä arpo et miten menee ja millä...Mut hinnaks sille loppujen lopuks tuli se reilu 8? vaikka sitä kuinka väänneltiin ja käänneltiin..

Alkuperäinen kirjoittaja :
mä lähetin kirjeenä n, vuos si, en yhtää muista paljo makso

Helposti kuoressa maksais 2? jos tosiaan sais ängettyä ne alle 3cm. Kyllä mä niitä tossa pöydällä mallailin, mut on se kuitenkin eriasia kuin kirjekuori.

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
No mä muistelen et se postin täti sitä siinä arpo et miten menee ja millä...Mut hinnaks sille loppujen lopuks tuli se reilu 8? vaikka sitä kuinka väänneltiin ja käänneltiin..

Eli sit se sun lähetys olis painanut yli 500g. hmm.. voiskohan joku jolla on vaaka ja vaipat niin punnita ne?

entäs jos lähetät useammassa kuoressa?
minä lähetin esim kolme imetyspaitaa juuri kolmessa kuoressa. yhdessä olisivat ehkä just ja just menneet maksikirjeenä 6,50, mutta kolmessa kuoressa kirjeinä 4,80 ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Nanna1980:
6,70 maksaa maxikirjeenä, jos paino ei mee yli 500 g, muuten menee postipakettina, ja seon sen 8,50e

Juu nää mä kyllä tiedän, mut mietinkin just et saako ne menemään alle 3cm niin menis helpostikuoressakin, koska mun mielestä noi ei paina yli 500g, noin niikuin näppituntumalla =)

Yhteistyössä