Oletko sinä se äiti, joka kuritti lastaan sakkojen arvoisesti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uutishörppö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
kannattais tehdä kotona nin ei jää kiinni.. tai jotain..

Juuri näin :D

Ja hyvin monet tekeekin.
Juuri ne, jotka on niiiin ihania, herttasia, pitkäpinnaisia ja lempeitä. Kotona viedään 2 - 3 vuotias kuistille ja annetaan tukkapölly tai luunappi. Kuten tuossa viereisellä kadulla asuva äiti tekee.

Ei ole tuon ikäistä lasta minulla. Tosin en uskaltaisi kotonakaan tintata ainakaan tyttöäni...tiedän millaiset iskut silläon, olen ollut kerran kehässä säkkinä kun harjotteli....

Alkuperäinen kirjoittaja jeps:
Ja hyvin monet tekeekin.
Juuri ne, jotka on niiiin ihania, herttasia, pitkäpinnaisia ja lempeitä. Kotona viedään 2 - 3 vuotias kuistille ja annetaan tukkapölly tai luunappi. Kuten tuossa viereisellä kadulla asuva äiti tekee.

Niin tekee... Siksi mä sanonkin aina suoraan, että mun lapset on välillä perseestä, samoin minäkin.

Oiskohan tähän löydettävissä muita keinoja kuin tää nykyajan tyyli että viedään vanhemmat ja lapsi käräjöimään keskenään? Vanhemmat makselee sakkoja lapsilleen ja tää viestii sitä että rahalla voi korvata kaiken.

Oon itse kokenut perheväkivaltaa ja oon myös ollut isääni vastassa käräjillä, kun äiti teki rikosilmoituksen mun puolesta isää vastaan kun tää vielä ollessani alaikäinen minut toistaiseksi viimesen kerran hakkasi. Ja voin sanoa että se oli hirvittävä kokemus. Äiti ei itse vaivautunut tulemaan paikalle, ilmeisesti olin taas vaan ase isää vastaan, ja siellä mä istuin käräjäsalissa isääni vastassa. Niin kauan etten pystynyt enää ja mut saateltiin itkun kanssa ulos. En koskaan, ikinä toivo tätä kellekään! Mutta sille mallille ollaan menossa...eikö näitä tapauksia ihan tosiaan pystytä ratkomaan muuten?!
Mä olisin ollut onnellinen, jos joku olisi auttanut, sen sijaan että lähdettiin merkityksettömään oikeustaistoon :/

Yhteistyössä