Oletko sinä tilannut LEKMER - nettilelukaupasta leluja? Tuliko paketti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja näin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

näin

Vieras
kohtuu ajassa perille? Oliko paketissa kaikki tilatut tuotteet?

Nyt olisi vain puodissa hyviä alennuksia vaan kun en ole tuolta aiemmin tilannut, niin on syytä kysyä, millainen puoti tuo on ja miten tilaukset toimivat? Tuliko mitään ongelmia?

Olen tilannut ja ihan kohtuu ajassa tuli. On osa cdonia, jos tiedät!!
Luotettava ja kaikki tuotteet tulee paketissa. Itselläni ei koskaan ole ollut ongelmia heidän kanssaan.

En taida olla leluja, mutta vaatteita ja sisustustavaraa kylläkin.

Normaalissa toimitusajassa on tulleet (vajaassa viikossa). Ei mitään hämminkiä. :) Oon maksanut sekä suoraan kortilla että laskulla (vähän riippuu). Palautukset ja vaihdot, myös pari reklamaatiota ovat sujuneet erittäin hyvin. Kerran unohdin yhdestä viallisesta korista ilmottaa ajoissa (sen 14 vrk sisään), mutta laitoin viestin muistaessani ja sain sen silti vielä laittaa takas ja vaihtaa (oli loma-aika ja unohdin ihan koko homman).

Mulla kävi kumma juttu Lekmerin sivuilta tilatessa. Tilasin kuukausi sitten vaatteita, maksoin tilauksen yhteydessä Visa debit -kortilla ja odottelin vaatteita. En koskaan saanut sitä ilmoitusta paketin saapumisesta, joten viikon odottelun jälkeen otin yhteyttä Lekmerin asiakaspalveluun ja kyselin paketin perään. Kävi ilmi, että paketti oli ollut muutaman päivän jo postissa, en vain jostain syystä ollut saanut siitä ilmoitusta. Nopea toimitus siis oli ja kaikki tilatut tuotteet hyvin pakattuina.

Noh, tänään mulle sitten tuli Klarnan karhulasku, jossa sanottiin, etten ole maksanut tilausta. Kävin kaikki tilini läpi huomatakseni, ettei maksu ollutkaan jostain syystä lähtenyt tililtä. Siitä ei löytynyt mitään merkkiä, vaikka tilauksen yhteydessä tapahtuneen maksun jälkeen ohjauduin automaattisesti takaisin Lekmerin sivuille (mikä yleensä on merkkinä siitä, että maksu on onnistunut). Mun mielestäni mulla oli vielä tilitiedoissa se maksu (Luottokunta), mutta jostain syystä maksu on jossain kohtaa ilmeisesti poistunut tilitiedoistani, eikä olekaan lähtenyt ollenkaan. Tai toivottavasti se ei lähtenyt ollenkaan, kyllähän sen silloin pitäisi tilitiedoissani näkyä, jos olisi lähtenyt. En tajua. Maksoin heti tänään karhulaskun muistutusmaksuineen, vaikka eräpäivä oli 5.12.

Tuo maksusotkujuttu ei tietenkään ole Lekmerin vika, mutta kyllä mulla on tietty kynnys tilata sieltä uudestaan. En tiedä, uskallanko.

Olen tilannut netissä viikonloppuna sieltä legopaketin. Ja tänään tuli txt viesti että paketti noudettavaissa.
Haen sen varmaan viel tänään, eli ainakin nopeesti tuli.

En koskaan enää tilaa Lekmeriltä mitään. Kaksi tilausta kolmesta on
mennyt pieleen. Toimitus kyllä tapahtuu nopeasti, mutta jo toista
kertaa tuotteet ovat vääriä. Nyt sain punaisen Plaston
muoviämpärin, kun tilasin yli 50e maksaneen barbiesetin. Oikein oli
tämä muoviämpäri isossa pahvilaatikossa ja kunnon muovi-ilmatyynyt
suojana. Käsittämätöntä! Edellisellä kerralla keppihevonen tuli
sinisen (!) värisenä. Tilasin valkoisen. Tästä en jaksanut edes
valittaa, mutta nyt en kyllä tuosta muoviämpäristä maksa
barbiesetin hintaa.

Yhteistyössä