Oletko tällainen tori-ostaja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -.-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

-.-

Vieras
Laitat myyjälle sähköpostia että olet kiinnostunut tuotteesta ja milloin voi hakea ja mistä. Kun myyjä vastaa niin sitten et enää vastaa mitään takaisin.

Todella raivostuttavaa. Mä ymmärrän jos mieli muuttuu, eikä toki ostopakkoa ole kellään, mutta kuinka vaikeaa on laittaa sitten viestiä takaisin että ei enää kiinnostakaan?

Kysyn kyllä lisätietoja tai tingin hinnasta, mutta jos myyjän vastaus tuotteesta tai vastaus hintaehdotukseen ei mielestäni ole ok niin en nyt sitten enää siinä mitään vastaile vaan asia on puoleltani käsitelty ja jos ostaa aion niin sitten kyllä jatkan neuvottelua.

no mulla ainakin välillä käy noin koska joudun kysymään useammasta samasta tuotteesta kun myyjät on yleensä sellaisia etteivät viitsi vastata mitään jos tuote on myyty jo. sit kun olet jo ehtinyt yhden ostamaan niin tuleekin joltain viesti että on vielä myymättä

[QUOTE="Hanne";29939244]En.

Oletko sinä myyjä, joka ei poista myynti-ilmoitusta sen jälkeen, kun tuote on myyty?
Ne vasta ärsyttääkin!![/QUOTE]

En. Mä poistan ilmoituksen heti kun ostaja on astunut ovesta ulos. En halua että turhat ilmoitukset jää lojumaan.

Mutta oletteko huomanneet, että kaikki viestit ei Torin kautta lähetettynä menekään perille?

Kun saat ostajalta viestin Torin kautta ja vastaat siihen suoraan vastaa painikkeella niin eipä välttämättä mene perille, kannatta sieltä viestin lopusta kopsata se sähköpostiosoite ja lähettää viesti suoraan siihen.

Itse kokeilin tätä kaveripiirin kanssa viime vuoden puolella. Eli ensin vastattiin viestiin siihen osoitteeseen joka näkyy lähettäjä kentässä ja sen jälkeen vastattiin oikeaan sähköpostiin joka löytyy viestin lopusta. Vain muutama viesti meni Torin kautta perille, mutta kaikki viestit jotka lähetettiin suoraan oikeeseen sähköpostiin meni perille.