V
Violan
Vieras
Aihe kiinnostaa sillä erittäin läheiset isovanhempani ovat nyt molemmat kuolleet. He olivat minulle elämän tukipilareita, ikään kuin äiti ja isä. Nyt he molemmat ovat lähteneet täältä. Mummini kuoli juuri ennen poikani syntymää (ensimmäinen lapseni). Viime aikoina olen tuntenut tarvetta saada jokin yhteys etenkin mummiin, ikävä on kova. Tänään yritin hetken mielijohteesta soittaa isovanhempieni vanhaan numeroon, sinne mummolaan maalle, missä he asuivat vuosikymmeniä
numero ei tietenkään enää ollut käytössä. Taivaaseen ei siis voi soittaa 
No, olen aivan tavallinen täysijärkinen perheenäiti, koulutettu ihminen, enkä ole ikinä aiemmin tällaisia 'henkimaailman' asioida pohdiskellut. Nyt kuitenkin ne on pyörineet mielessä ja haluaisin kuulla onko täällä ketään joka olisi rakkaansa tavoittanut vielä yhden kerran...?
No, olen aivan tavallinen täysijärkinen perheenäiti, koulutettu ihminen, enkä ole ikinä aiemmin tällaisia 'henkimaailman' asioida pohdiskellut. Nyt kuitenkin ne on pyörineet mielessä ja haluaisin kuulla onko täällä ketään joka olisi rakkaansa tavoittanut vielä yhden kerran...?