Oletko tehnyt hyviä lastenvaatelöytöjä ALE:sta? Mistä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Merita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Merita

Vieras
Itse pääsen vasta maanantaina alennusmyynteihin ostamaan lapsille vaatteita ja kovasti jo pelkään, että LIndex ja HM huutavat tyhjyyttään siihen mennessä :-( tai että kauneimmat vaatteet on jo viety...

Onko toppavaatealet jo päässeet kunnolla vauhtiin (Anton&Nina, Jesper Junior yms...)??

Ei vaan kauneimmat, vaan kaikki. Poikkesin eilen KappAhlissa kotimatkalla ja poikien vaatteita oli jäljellä ehkä kahtaa. Ja rumia molemmat.
Jesperistäkin loppuvat toppavaatteet jo 30 % alennuksella.

Mä ostin eilen pojalle ens vuodeks Motion`s toppahaalarin 19,95 jesper&juniorista oli -50% (en tiiä kuinka kestävä on, ei oo aikasempaa kokemusta kyseisen merkin haalareista) ja liukuestesukkiksia noille meiän lapsille -50%. lindexiltä ostin tytölle mekkoja -50% 8,95e/kpl

Mutta täytyy kyllä sanoa että huonot alet edellisiin vuosiin verrattuna

Ankeat on. Tosin Lindexillä ei minusta saa edes normaalihintaan yleensä niitä "hehkutettuja" vaatekappaleita. Kun itse menen kauppaan niin tyhjät hyllyt siellä on...

Henkkamaukan poikien osasto - ei mitään kun alen ekana päivän kävin (ennen joulua).

Nettikaupoista olen ostanut pienillä prossilla, koska tiedän että ne eivät jää hyllyyn. Toppaa olen kaupasta ostanut -30 ja -40%, mutta valikoima oli heti vaisu 2-osaisten suhteen: tummaa ja synkkää hyllyissä suurimmaksi osaksi. Noukin varmaan harvat kirkkaat värit ostoskoriini :)

Vaihtelee varmaan paljon liikkeittäin. Esim Veskan Lindexissä Pirkkalassa oli huomattavasti enemmän alevaatteita rekeissä kuin Ideaparkin Lindexissä. Ja tosiaankin Jesperissä oli noi -30% ja mun mielestä Antonissa & Ninassa ei ikinä olekkaan mitään kunnon alennuksia :D

Kaupat eivät ole ostaneet niin isoja varastoja kuin aiemmin eli myös alennusmyynteihin jää paljon vähemmän myytävää. Itsekin jännitän miten toppavaatteiden kanssa käy, saanko lapsille vielä oikean kokoisia. Tokmannilla katsoin ja siellä oli kyllä aika rumia Lassien toppapukuja.