Oletko tiennyt olevasi raskaana jo ennen menkkojen poisjääntiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyttöjen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyttöjen äiti

Vieras
Onks kellään ollut täällä semmoista tunnetta, että on ollut raskaana, vaikkei hedelmöityksestä ole vasta kun esim. viikko? Mulla on jotenkin semmonen tunne, että olisin raskaana. Rintoja koskee jo nyt noista kohtii minne mul aina kerääntyy maitoa hirveesti imetysaikana. Sit vatsakin mennyt jumiin. Ja omituista nipsimistä koko ajan vatsassa. Ja sit on vaan semmonen outo onnellinen tunne.
Minä olen jo kolme tyttöä saanut, mutta en ole koskaan saanut näin aikaisin tämmösiä oireita. Onks kellään muulla kokemusta tällasista tosi varhasista oireista ja omista tuntemuksista?

Ilmeisesti joo. :D Siis tiesin jo edellisenä perjantaina, et taitaa olla käyny tärppi, kun alkoi repäisykipuja ilmaantua ja syke pomppia tuttuun tahtiin (=samoja oireita ilmaantui kuin pari kuukautta aikaisemmin ennen km:a). Viikkoa myöhemmin lauantaina olis vasta kuitenkin pitäny alkaa menkat... :xmas:

Mulla ei ollut mitään fyysisiä oireita mutta tiesin jotenkin alitajuisesti olevani raskaana. Jos testi olisi näyttänyt negaa, olisin vaan ajatellut että se ei näy vielä. Testi oli pos. 3 päivää ennen oletettua menkkojen alkamista :)

No must sitä ei koskaan tunne ja testin olen tehnyt aina myöhään. Mulla ei ole koskaan ollut muita oireita, kuin kova väsymys. Sekään ei ole heti tullut.

Lisäykseksi vielä, että miehellä oli vauvakuume. Hetken hurmiossa jätettiin sitten kumi pois. Laskin että se olisi ollut 11 päivää menkoista ja ovis olis tullut sitten siihen perään parin päivän sisässä, että en ihmettelis yhtään vaik ois käynyt tällee. Sit mul on jotenkin semmonenkin hassu tunne, että olis poika. En tajuu miksi, kun en ole tytöistäkään huoman mitään sukupuolijuttuja raskausaikana. Olen vissiin tullut höpsöksi, mut laittelen sit viestiä tänne, kun on aika tehdä testi. että kuikas kävi....