Oletko tiukka vai lempeä tuomari?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja päätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olet ankara tuomitsija!

Annoit yhteensä 9 v 8 kk tiukemmat tuomiot kuin tuomioistuimet. Antamasi tuomiot näissä esimerkkitapauksissa ovat selvästi ankarampia kuin tuomioistuinten antamat tuomiot.

Toi raiskaus on mun mielestä törkeä ja pohjalla oleva aikaisempi tuomio törkeästä ei tosiaankaan tule olla kohtuullistamisperuste vaan päinvastoin.

Kannabiksen kotikasvatus on mulle sama kuin pontikankeitto, eli ei mua häiritte yhtään. Tilanne muuttuu jos aine on myrkkyä tai jos sitä aletaan kauppaamaan lapsille mut ei ny pelkästä kasvitieteilystä kuulu linnatuomiota saada.

Kaatokänni, ylinopeus ja suojatie. Tossa ei o mitään puolusteltavaa tai lieventävää.
Huomattavasti enemmän ymmärrän niit ratista narahtaneita, jotka aamulla epävarmassa kunnossa nousevat rattiin lähteäkseen vaik duuniin, se ei välttämättä ole "tahallista" tai tarkoituksellista. Nousu- ja laskuhumalalla on hitonmoinen ero. Mut suoraan "pullosta rattiin" on törkeää. Mut oikeus ei osaa tuijottaa muuta kuin promilleja.

Tos veropetoksessa taas ei o vahingoitettu ketään. En ny tiedä onko tommoinen linnatuomion paikka. Rahan perässä tos on juostu, niin rahan menetys moninkertaisena olis se tuntuvin rangaistus.

Tos lastenraiskauksessa taas ei voinu valita kuin kymmenen vuotta. Aivan liian lyhyt palkki.

Mä en suosittele tekemään tota testiä, jos on yhtään HEIKKOHERMOINEN. Itse järkytyin tossa ihan liikaa, kun luin niitä rikostapauksia. Osa niistä on nimittäin todella kamalimmasta päästä. En pystynyt tekemään testiä loppuun.

Mä olisin antanut tuomioksi raaka kuolemantuomio osaan rikoksista. Tämän testin jälkeen aloinkin googlailemaan kuolemantuomiosta ja selvisi Suomessa ennen ollenkin kuolemantuomio köytössä.

Yhteistyössä