Oletko tyytyväinen elämääsi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liisa lapamato
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

liisa lapamato

Vieras
Minä olen, on toki kaikkea pientä harmiakin mutta ne kuuluu elämään eivätkä ne peitä sitä tosiasiaa että minulla on ihanat lapset ja mies, oma koti ja muutoinkin asiat mallillaan.
Elämä on ihanaa kun se oikein oivaltaa.. :)

Luulisin, että jonkun ajan kuluttua olen taas tyytyväinen.
Tällä hetkellä vielä toipuilen useista eri asioista, jotka ovat huonontaneet ainakin hetkellisesti elämänlaatua. |O

Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Olen. Paitsi, että odottelen kovasti muuttoa Haifaan.....

Mikä on Haifa?:D

Kaupunki

Missäpäin maailmaa?:)

Israeliss, tuossa kuvia
http://images.google.fi/images?hl=fi&source=hp&q=haifa+israel&rlz=1R2SKPB_fiFI339&oq=haifa&um=1&ie=UTF-8&ei=WtmYS6CILMjz-Qax3oHECg&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=5&ved=0CDYQsAQwBA

Olen. Paitsi, että odottelen kovasti muuttoa Haifaan.....

Mikä on Haifa?:D

Kaupunki

Missäpäin maailmaa?:)

Israelissa

Oikeesti...?:) Wau! Saanko kysyä, milloin muutat?
Itse epäröin muuttoa etelä-Ruotsiin, mut ehkä lakkaan epäröimästä, ku yks lähtee Haifaan tosta vaan...;) heh.

Itse epäröin muuttoa etelä-Ruotsiin, mut ehkä lakkaan epäröimästä, ku yks lähtee Haifaan tosta vaan...;) heh.

En mäkään nyt voi mennä tuosta vaan....asuntoa katselen ja näillä näkymin vuokrataan asunto pariksi kuukaudeksi ja mennään sinne paikanpäälle katselemaan asuntoa.

En mäkään nyt voi mennä tuosta vaan....asuntoa katselen ja näillä näkymin vuokrataan asunto pariksi kuukaudeksi ja mennään sinne paikanpäälle katselemaan asuntoa.

Saanko olla nyt utelias? Onko miehelläsi tai sinulla Israelissa sukujuuria? Oletteko juutalaisia? Ja ihan hyvällä kysyn. Pakko ei ole vastata mutta kiinnostaisi silti. :)

Yhteistyössä