Oletko tyytyväinen Hobbyhallin asiakaspalveluun? (adressi)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Huomasin toisessa ketjussa

http://www.adressit.com/j-l-1

"Olen tämän adressin laatija mutta idea, osa tekstiä on taustatiimin.
Tarkoitus toimittaa tämä adressi ainakin kuningaskuluttajaan.
Tämä oli ensimmäinen laatimani adressi ja toivottavasti myös viimeinen.

Pyydän allekirjoittamaan mikäli olette joutuneet vaikeuksiin kyseisen firman kanssa. Jos haluatte voitte kertoa lyhyesti minkälainen ongelma ollut kyseessä.
Laittakaa osoitetta kiertämään.

Kiitos"

nimi alla

No kertooko jotain että nykyisin heitän Hobby Hallin kuvaston avaamatta suoraan roskiin?? Eipä tule mieleen mitään mitä olis pakko sieltä enää tilata. Olen mieluummin ilman kuin että siihen puljuun enää pennosiani kannan :kieh:

OHOH! olihan kauhee määrä valituksia, enpä taida enää uskaltaa olla asiakkaana minäkään! Tietokoneen ostimme vuosi takaperin ja maksoimme osamaksulla ja kaikki onneksi sujui ihan ok

Hobbarin kanta-asiakkaana olemme olleet vuosia ja homma ruletti moitteettomasti siihen asti, kunnes uusivat laskutusjärjestelmänsä ja sit alkoi kaikki mennä päin mäntyä...tupalaskutusta, tekstiviestejä, karhuamista jo maksetuista laksuista ym, ym.En enä osta sieltä mitään.

Tuotteet tulee ajallaan,laskut tulee ajallaan..
Ainakin omalla kohdalla on pelittänyt ihan kiitettävän hyvin. jos ei nyt 5tähden arvosesti niin ainakin 4:n.
Parempi asiakaspalvelu kuin anttilassa

No ei hobbyhallin asiakaspalveluun pääse yleensä edes puhelimitse ja Jos sattuu pääsemään niin viimeksi sain niin tylyä tekstiä ja huonon tuotteen että harkitsen tarkkaan tilailenko sieltä mitään. Mutta mitenkäs palautat kaapin joka on jo purettu paketista, koottu melkein jo kokonaan ja huomaatkin sen olevan mätä! Siinä se kaappi nyt seisoo rikkinäisenä ja en ainakaan uskalla soittaa tylyyn firmaan. Kärsin nahoissani siis.

No huh,huh kun luin tuon linkin mitä muut ovat kommentoineet nykyisestä hobbarin toiminnasta. :headwall: Mä oon niin fiksu ja viisas et oon paiskannu samantien kuvastot roskiin ja pysyn kaukana koko puljusta.

Onko kenelläkään tietoa onko asia kuluttajansuojaviranomaisten käsittelyssä tällä hetkellä??!!nimittäin kommentteja luettuani huomasin että on jo rikollista toimintaa kyseiseltä firmalta.

Kyllä on. (vastaus vierailija 12:31 ja muillekin).

Kunnalliset kuluttajaneuvojat näyttävät yleensä olevan ensimmäinen kontakti omien lähteideni mukaan.
Kunnallinen kuluttajaneuvoja todellakin toimii. Valitettavaa on vain se että eräät lähteeni pitävät sitä jonain "turpa tukkoon sopimuksena". Auttaa ja neuvoo mutta vaatimuksia ei kannata esittää.
Yritetään olla yleistämättä mutta kunn.kuluttajaneuvoja neuvoo ettei kannata lähteä perimään esim. "vähäisiä" puhelinkuluja.
Minä haluaisin tietää mitkä ovat vähäiset puhelinkulut?
10 euroa, 20, vai 100 euroa?
Mikäli joutuu asioimaan useamman kerran yrityksen kanssa joka on tehnyt virheen ja siitä aiheutuu itselle kohtuutonta aikaa ja kuluja siitä voi vaatia korvauksia.

Kuluttaja-asiamies valvoo kuluttajansuojalakien ja kuluttajan edun toteutumista.
Kun kuluttaja-asiamies astuu kuvaan ja on itse Aktiivinen asiansa suhteen luulisin oikeuden toteutuvan. Omat takaisin korkojen kanssa eikä mitään sovitteluja.
Kuluttajariitalautakunnan kanssa pelataan kovilla ja kukaan firma ei halua leimaa otsaan.
Poikkeuksena sellainen firma joka ei enää panosta kotimaankauppaan vaan laajentuminen ulkomaille on tärkeämpää.

Karmea flunssa joten anteeksi jos virheitä.
Ystävä lähetti linkin tästä jutusta ja häpeäkseni joudun myöntämään että olen pitänyt lehteä aina jonain,,,isä, äiti, lapset ja parasvaippa lehtenä.
Anteeksi siitä.

Hyvää jatkoa kaksplus ja palstalaiset.
t: Juhani Leinonen

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Ainakin omalla kohdalla on pelittänyt ihan kiitettävän hyvin. jos ei nyt 5tähden arvosesti niin ainakin 4:n.
kuin myös meillä on toiminut aina hyvin..10 vuotta suunnilleen ollut asiakkaana..

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:

tähän peesi mä just helmikuun alussa tilannut kaikki on pelittänyt niin hyvin ja asiakaspalveluunkin pääsin melkein heti ehkä n. 5min jonotuksella
laskut tulleet ajallaan eikä huomautuksia

toisin kuin anttila kun ei pääse edes tiilausta tekeen netissä kun aina sivuilla huoltokatko menossa

Yhteistyössä