Oletko tyytyväinen rintoihisi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pieni gallup
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo mulle kans epäselvä toi kynätesti.. Oon kuitenkin saanu semmosen käsityksen, että tissit on hyvät ja terhakkaat jos se kynä ei pysy siellä? Tai sitte oon ihan hakoteillä :D

Toisinaan olen, toisinaan en. Ennen raskautta olin tyytyväinen. Olen imettänyt yhtä lasta 3kk ajan. Rinnan pienenivät ja muutuivat "tyhjemmiksi". Eivät kuitenkaan sen kummemmin roiku ja mies saa just ja just kiinni. Joskus jos näen jossain kivat rinnat niin toivon, että itselläkin olisi sellaiset. Vähän suuremmat mielellään, tykkään itse sellaisista vaikka ei pienetkään toki rumat ole. Yhteenvetona, yleisesti ottaen olen tyytyväinen, toisinaan toivon lisää, mutta en haikaile.

En todellakaan ole, järkyt roikkutissit ja liian isot. Olen muutenkin lyhytselkäinen ja tissit roikkuu melkein navassa, ei kiva. Jostain kun saisi rohkeutta, menisin leikkauttamaan.

Raskaana ollessa kokeilin sitä kynätestiä ja hyvin pysyi. Nytkin pysyy, jos oikein kumarrun, ei muuten. Ketunnenät on kai, mutta ei yhtää raskausarpea eikä löysää imetyksen jäljiltä.

80B

Olen juuri täyttänyt 20v. Ja rinnat on aivan järkyttävät. En ole imettänyt, tai koskaan raskaana ollutkaan. Olen muuten normaalipainoinen, mutta tissit on kokoa C85. Ja sellaiset raskaan malliset, roikkuvat, ja sitten nännipihat on kamalan suuret, ja nännit itsessään sisäänpäinkääntyneet ja hyvä jos kiihottuneenakaan millin pari kohoaa. Hyi.

Niistä on tullut maitoa, niissä ei ole syöpää. Se riittää mulle.

Kun on kaveri kuollut kaksikymppisenä rintasyöpään, se on todellakin antanut näille pinnallisille asioille oikeat mittasuhteet!!!

Niistä on tullut maitoa, niissä ei ole syöpää. Se riittää mulle.

Kun on kaveri kuollut kaksikymppisenä rintasyöpään, se on todellakin antanut näille pinnallisille asioille oikeat mittasuhteet!!!

niin.. tuo oli mahtava pointti mikä pitäisi aina muistaa.. Itse herjaan rintojani jatkuvasti vaikka mieskin hokee niiden olevan hyvät..

Ei pyöreydenpuute saisi olla näin raskas asia.. ei se ole tärkeintä..

En todellakaan. Liian isot, raskaat ja roikkuvat. Tuottaa hankaluuksia, ei ainoastaan siinä että on todella vaikeaa löytää liivejä.
Ja arpiset on.
Hyvää näissä on se, että ne tuottaa maitoa hyvin.

niin.. tuo oli mahtava pointti mikä pitäisi aina muistaa.. Itse herjaan rintojani jatkuvasti vaikka mieskin hokee niiden olevan hyvät..

Ei pyöreydenpuute saisi olla näin raskas asia.. ei se ole tärkeintä..

Jotkut asiat pitää oppia karulla tavalla, mut onneksi toiset menee sisään vähän helpommin...

Ja jos nämä tissini ei kelpais jollekin miehelle, ( mikä on mun maailmankuvaan jotenki vinksahtanutta että nainen jaotellaan osiin) olis se kyllä totaalisen väärä mies mulle.

Ja vielä se et naiset sais lopettaa sen itsensä haukkumisen ihan itsensä takia, mut myös miesten ja etenkin lasten. Se todellakin kuulostaa kamalalta lapsen korviin ja vääristää arvomaailmaakin, opetat toista ja käyttäydyt päinvastoin.

• Tykkää
Reactions: fortunate
Jotkut asiat pitää oppia karulla tavalla, mut onneksi toiset menee sisään vähän helpommin...

Ja jos nämä tissini ei kelpais jollekin miehelle, ( mikä on mun maailmankuvaan jotenki vinksahtanutta että nainen jaotellaan osiin) olis se kyllä totaalisen väärä mies mulle.

Sellainen mies on keskenkasvuinen kakara.

Moni asia pitää tosiaan kokea, oppia ja nähdä kovimman kautta. Jännä sinänsä etten osaa olla tyytyväinen rintoihini, sillä en todellakaan pidä asioita itsestäänselvänä. Olen nähnyt elämän nurjia puolia paljon ja meinannut menettää jalkani. Miksi en arvosta rintojani jotka ovat ainakin nyt terveet?

hölmö minä :)

Kyllä, vaikka ne ovat 27kg painonpudotuksen jälkeen valahtaneet. Jostain syystä pidän niistä elämäni ensimmäistä kertaa :D Rinnanympärys on pienentynyt 22cm. Kaik niskavaivat ja rintakivut on kadonneet. Ja voin nukkua yöt ilman tukea. Jee!

Ja vielä se et naiset sais lopettaa sen itsensä haukkumisen ihan itsensä takia, mut myös miesten ja etenkin lasten. Se todellakin kuulostaa kamalalta lapsen korviin ja vääristää arvomaailmaakin, opetat toista ja käyttäydyt päinvastoin.

Tää on NIIN totta! Ikinä ei saisi omaa tai muiden ulkonäköä kritisoida lapsen kuullen.
Tietysti on ihan eri asia jos on oikeasti ylipainoinen niin voi lapsenkin kuullen mainita, että tää ei ole enään terveellistä ja nyt äiti/isä tekee asialle jotain, mutta sellainen turha kitinä on niin..noh, turhaa ja voi saada rumaa jälkeä aikaiseksi jopa monen sukupolven ajaksi.

En ole, koska maitoa eivät ole riittävästi tuottaneet. (Eivätkä varmaan tule koskaan tuottamaankaan.) :kieh:

Ulkonäöllä ei mulle ole mitään merkitystä. Mieluummin tällaiset kärpäslätkät kuin hartiakipuja yms aiheuttavat isot rinnat. :D

olen. tuossahan nuo keikkuu. tuntuvat kivan pehmoisilta käteen, ja käsi tuntuu kivalta niihin. lapsi oli vähemmän tyytyväinen, kun meinasivat hukuttaa ja roiskivat vielä silmään... seepraraidat on aikas tyylikkäät.

Yhteistyössä