Oletko tyytyväinen seksielämääsi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja spoonfull
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

spoonfull

Vieras
Eli...oletko tällä hetkellä tyytyväinen ja saat mielestäsi tarpeeksi seksiä? Olet naimisissa tai et. Mies tai nainen. Onko sänkyhommat juuri sitä mitä pitääkin ja saat kaiken sen mistä haaveilet. Mikä on vinossa tai ihan pielessä? Onko koko homma mennyt huonompaan suuntaan? Tässä mietittävää....

Olen kyllä tyytyväinen seksielämääni. Asun avoliitossa mieheni kanssa ja olemme seurustellut useamman vuoden.

Harrastamme seksiä n.5 kertaa viikossa ja saan orgasmin joka kerta jos haluan.
Mielestäni parisuhteessa on tärkeää että seksiä on riittävästi ja että siinä on myös jonkun verran vaihtelua.

T.seksuaalinen nainen

Olen täysin tyytyväinen seksielämääni. Olen 30+ nainen ja seurustellut mieheni kanssa reilun vuoden. Elämäni parasta seksiä! Välillä harrastamme pikapanoja, usein kuitenkin pidempiä helliä rakastelutuokioita. Mieheni ottaa minut aina huomioon ja minä myös pyrin (ja toivottavasti onnistun) samaan. Vaihtelemme asentoja, käytämme suuseksiä,..

Kyllä, olen minäkin tyytyväinen. Olen sinkku, eronnut pari vuotta sitten pitkästä liitosta. Aluksi ajattelin, että en varmaankaan koskaan kykene nauttimaan seksistä enään kenenkään kanssa, sillä seksi oli exäni kanssa aina hyvää....silloin kun sitä sattui olemaan.

Mutta nyt olen oppinut nauttimaan siitä, että voin halutessani harrastaa seksiä muutamien ns. vakipartnereiden kanssa. Yhdenkään kanssa heistä en seurustele, saatika asu yhdessä, sinkku siis olen. Miehet ovat kaikki erilaisia, yhden kanssa on tietynlaista seksiä ja toisen kanssa taas toisenlaista. Lisäksi kaikki ovat fiksuja ja heidän kanssaan voi tehdä muutakin kuin vain harrastaa seksiä.

Oi, jos olisin tiennyt tällaisen elämän olevan mahdollista, olisin eronnut aikoinani jo aikasemmin.... mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Nyt on kaikki hyvin ja olen erittäin tyytyväinen seksielämääni :)

Kyllä tällähetkellä, sillä olen opetellut tyytymään vähempään.

Ainoa mitä kaipaisin lisää on alastomuuden näkeminen. Ja ehkä eroottisten sanojen vapaampi käyttömahdollisuus.

Useinkin mietin tuota miksi naiset ovat arkoja näyttäytymään alastomana.

Nykyään seksiä on mielestäni liian vähän.Asumme avoliitossa mieheni kanssa, olen reilu kolmikymppinen ja mieheni on minua vanhempi, ennen seksiä oli vähintään neljä-viisi kertaa viikossa mutta nyt voi olla viikonkin pausseja.Sitten kun sitä seksiä on niin se on mahtavaa ja sitä on kyllä tarpeeksi, nämä pitkät välit vain rassaavat hermojani.Välillä mielessä käy vieraisiinkin meneminen, mutta ei sekään olisi oikein.

Alkuperäinen kirjoittaja useamminkin vois saada:
Nykyään seksiä on mielestäni liian vähän.Asumme avoliitossa mieheni kanssa, olen reilu kolmikymppinen ja mieheni on minua vanhempi, ennen seksiä oli vähintään neljä-viisi kertaa viikossa mutta nyt voi olla viikonkin pausseja.Sitten kun sitä seksiä on niin se on mahtavaa ja sitä on kyllä tarpeeksi, nämä pitkät välit vain rassaavat hermojani.Välillä mielessä käy vieraisiinkin meneminen, mutta ei sekään olisi oikein.

Eikö se ole elämää, että kerrat voi vähentyä tai vaihdella?

Aikamoista, jos viikon tauon vuoksi pitää käydä vieraissa. Osta vaikka sauva.

Elämäähän se on ja koetan totutella siihen. En minä vieraissa ole käynyt enkä käy, mutta mielessä on se mahdollisuus käynyt.Sitä sauvan hankintaa voisin harkita, kiitos vinkistä.

Edellisestä kerrasta on pari viikkoa eikä mies ole eleelläänkään vielä ilmaissut, että tekisi mieli seksiä. Itse mainitsin silmää vinkaten, että tekisi mieli..mies vain sanoi, että katotaan jos vaikka käytäis viikonloppuna saunassa ja sit vois jotain kahtella. No eipä se tullut edes saunaan vaikka sen lämppäsin ja itse kävin. Ei vaan jaksanut ja kun tiesi, että naisella on taas "pahat mielessä" niin pysyi sitten sohvalla tv:n äärellä. No, alkaa onneksi itselläkin jo hiipua halut tuota "miestä" kohtaan, pakko kai etsiä seksiä muualta kun kotona se on niin kortilla.

Huono seksielämä ja mies on täsyin munaton impo.

Alkuperäinen kirjoittaja Suhmurilli:
Edellisestä kerrasta on pari viikkoa eikä mies ole eleelläänkään vielä ilmaissut, että tekisi mieli seksiä. Itse mainitsin silmää vinkaten, että tekisi mieli..mies vain sanoi, että katotaan jos vaikka käytäis viikonloppuna saunassa ja sit vois jotain kahtella.

Ja vielä väitetään, että miehet ei osaa kommunikoida.

Miten moni nainen on jalat levällään, jos mies vinkkaa, että nyt tekis kyllä mieli tyhjentää pussit.

Kandeisko teidän jutella ihan oikeasti?

8 vuotta yhdessä, minä 35, mies nuorempi ja noin kerran kuussa seksiä, ollut jo muutaman vuoden näin. Haluaisin enemmän, lisäksi seksi ei ole sellaista kuin toivoisin eli en siis ole tyytyväinen. Jos ei ala kohta lapsia kuulumaan (ja miten niitä voisi tällä tahdilla kuulua vaikka kuinka osaankin ovulaationi aika hyvin arvioida??), niin pitää miettiä uudestaan miksi mentiin naimisiin ajatuksella loppuelämä yhdessä. Jos mies olisi enemmän läsnä edes tunnin päivässä, niin sekin auttaisi, mutta kovasti vaan ajatus harhailee töissä... Tai oikeastaan, kerran kuussakin voisi olla riittävää, jos tuntisin hänen todella haluavan minua ja paneutuvan asiaan.

Vieraissa en ole käynyt, koska ei usko sen olevan sen arvoista. Mies ei osaa analysoida (yrittää kyllä) miksi seksi ei kiinnosta, ja ilmaisee usein pelkonsa siihen, että lähden vieraisiin... No haluaako se, että niin kävisi = miksi se ei sitten muutu, arvauksia? Sillä ei ole toista, olen aikas varma. Tai sitten on, mutta sille en sitten voi mitään. Eli kiinnostaa muut ehdotukset haluttomuuden syiksi. Paitsi ettei ollut alkuperäinen aihe, että voidaan pitäytyä kyllä siinäkin:).

Olen 42-vuotias nainen ja sinkku. Olen jatkuvassa puutteessa eikä seksielämäni ole mitenkään, millään tasolla tyydyttävää. Sormella saa pahimmat paineet pois mutta uneksin miehestä joka huolella hoitelisi minua ja jaksiaisi piiiiiiiiitkään leikkiä kanssani.

Niin, olen aina sanonut että tasan ei käy onnenlahjat. En ikinä pystyisi olemaan suhteessa, jossa saisin vain kerran viikossa. No, ok, jos muuten olisi hellyyttä ja lääppimmistä, niin sitten ehkl menisi omin sormin välillä autellessa. Mutta sellainen suhde jossa intohimoa ja halua riittäisi, on unelmanni. Olen kerran elänyt unelmaani, mutta mies oli muuten niin pönttä että hyväkään seksi ei pitänyt meitä yhdessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Sitä ihanuutta odotellessa:
Olen 42-vuotias nainen ja sinkku. Olen jatkuvassa puutteessa eikä seksielämäni ole mitenkään, millään tasolla tyydyttävää. Sormella saa pahimmat paineet pois mutta uneksin miehestä joka huolella hoitelisi minua ja jaksiaisi piiiiiiiiitkään leikkiä kanssani.

Olin sinkkuna 9 vuotta, josta viimeiset neljä vuotta vietin täysyin seksitöntä elämää, joten tiedän miltä tuntuu kun apuna ei ole kuin omat sormet. Lopulta sekin alkaa masentamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja kahvipuu:
8 vuotta yhdessä, minä 35, mies nuorempi ja noin kerran kuussa seksiä, ollut jo muutaman vuoden näin. Haluaisin enemmän, lisäksi seksi ei ole sellaista kuin toivoisin eli en siis ole tyytyväinen. Jos ei ala kohta lapsia kuulumaan (ja miten niitä voisi tällä tahdilla kuulua vaikka kuinka osaankin ovulaationi aika hyvin arvioida??), niin pitää miettiä uudestaan miksi mentiin naimisiin ajatuksella loppuelämä yhdessä. Jos mies olisi enemmän läsnä edes tunnin päivässä, niin sekin auttaisi, mutta kovasti vaan ajatus harhailee töissä... Tai oikeastaan, kerran kuussakin voisi olla riittävää, jos tuntisin hänen todella haluavan minua ja paneutuvan asiaan.

Vieraissa en ole käynyt, koska ei usko sen olevan sen arvoista. Mies ei osaa analysoida (yrittää kyllä) miksi seksi ei kiinnosta, ja ilmaisee usein pelkonsa siihen, että lähden vieraisiin... No haluaako se, että niin kävisi = miksi se ei sitten muutu, arvauksia? Sillä ei ole toista, olen aikas varma. Tai sitten on, mutta sille en sitten voi mitään. Eli kiinnostaa muut ehdotukset haluttomuuden syiksi

Samat fiilikset täälläkin, minä 26, mies 30. Seksiä meillä on noin viiden viikon välein. Ja silloinkin vain yksi kerta, jolloin en ehdi edes lämpenemään kunnolla, kun se onkin jo ohi.
Lapsien hankkimisesta mies puhuu välillä, mutta tällä tahdilla ei niitä kyllä siunaannu, ja aihe on ruvennut vain ärsyttämään.

Minulle mies sanoi leikillään(?) että jos nainen ei saa suhteessa tarpeeksi seksiä, niin miksei käy vieraissa? Ilmeeni oli varmaan paljonpuhuva. Ei onnistu. Jos jotain sellaista tekisin, se tarkoittaisi että en arvostaisi suhdettamme/miestäni ja näin ollen minun olisi turha pysyä suhteessa.

En ole tyytyväinen, määrään. Laatuun kyllä.

Miestä ei tunnu seksi kiinnostavan ja on saanut aikaan sen, ettei minuakaan se kiinnosta - hänen kanssaan. Niinpä sitten aina sopivan tilaisuuden tullen menen tyydyttämään himoni nuoremman miehen kanssa, jolla riittää virtaa ja intoa. Ja onhan noita muitakin, joiden kanssa seksistä nautin.

Arvostan ja rakastan miestäni silti. Ja arvostan suhdettammekin. Ainoa asia mikä mättää, on seksin määrä. Pari kertaa kuukaudessa ei vain riitä mulle. Asiasta on puhuttu ja keskusteltu, mutta jotenkin asia ei vain etene. Muutaman vuoden kärvistelyn jälkeen ajauduin vieraaseen syliin. Kuka tietää, ehkä pian jään sinne tai jonnekin muualle kokonaan...

Miten suhteenne miehesi kanssa on jatkunut sen jälkeen kun aloitit sivuseksisuhteet? Onko välillänne nyt jokin suuri salaisuus, joka vaikuttaa kaikkeen? Mitä olet huomannut omista tunteistasi? Haluatko enää lainkaan miestäsi? MIetityttää samankaltainen tilanne omalla kohdallani..

Ihan normaalisti on suhde jatkunut eikä välillämme ole suurta salaisuutta :) Elän ja olen aivan tavallisesti tässä suhteessa muutoin. Omat tunteet ovat tietysti välillä sekaisin, mutta toisaalta ne olivat sitä jo ennen sivuseksisuhdetta. Lähinnä mietin, että lähdenkö vai jäänkö ja puntaroin kaikenlaisia vaihtoehtoja. Haluan edelleen miestäni ja voisin palata takaisin seksiin vain hänen kanssaan, mutta se ei tunnu olevan vaihtoehto hänelle :P

Olen varmasti aika harvinainen nainen siinä, että en pelkää kiinni jäämistä enkä pelkää yksin jäämistä. En tietystikään tieten tahtoen halua loukata rakasta ihmistä, mutta olen niin törkeän itsekäs, että haluan enemmän seksiä ja koen oikeutetuksi hankkia sitä kodin ulkopuolelta, kun kotoa en saa tarpeeksi yrityksistä huolimatta. Olen tietoinen kaikista riskeistä ja realiteeteista, joita tämä sivuseksisuhde voi aiheuttaa itselleni ja miehelleni. Huono omatunto ei vaivaa, mutta en sanoisi, että tämä tilanne lisää onnentunnettakaan. Silkkaa fyysistä nautintoa varten näin toimin. Ei ole helppo ratkaisu, mutta jonkinlainen ratkaisu kuitenkin.

Minä koen oikeutetuksi kiertää veroja, ylilaskuttaa asiakkaita ja ryöstää pankkeja. En halua tieten tahtoen muille pahaa, mutta olen niin törkeän itsekäs. Haluan enemmän rahaa ja koen oikeutetuksi hankkia sitä "suoraselkäisyyden karsinan" ulkopuolelta kun en normiduunilla sitä saa. Olen tietoinen kaikista riskeistä. Omatunto ei vaivaa.

Erotkaa hyvät ihmiset jos on noin vaikeaa! Ei tuolla meiningillä kotiolot koskaan ainakaan parane. Kummallista kahteen maaliin pelaamista. Jos ei ole lapsia niin ero on silloin vielä helppo.

Kyllä olen tyytyväinen. Seksiä on pari kertaa viikossa, ja se on minusta ihan sopivasti ja laatu on huippuluokkaa.

Mies on meillä se harvemmin haluava, pidättyväisempi ja "perinteisempi" osapuoli. Ensin minua vaivasi kun hän ei ole ihan koko ajan kimpussani kuten exä oli. Mutta kun lakkasin ottamasta turhaa stressiä aiheesta ja päätin antaa miehen tehdä aloitteet (koska hän aniharvoin syttyy aloitteistani) niin kaikki on sujunut tosi hyvin. Oli aluksi vaikeaa relata ja lakata suorittamasta, ja ottaa passiivisempi rooli seksielämässä kun exälle en ikinä ollut tarpeeksi aktiivinen. Seksiä on meillä riittävästi ja se on hyvää kun annan hänelle tilaa ja annan hänen päättää mitä-missä-milloin.

Alkuperäinen kirjoittaja Suhmurilli:
...No, alkaa onneksi itselläkin jo hiipua halut tuota "miestä" kohtaan, pakko kai etsiä seksiä muualta kun kotona se on niin kortilla.

Tuli kirjoituksestasi sellainen olo, että ymmärrän miehesi haluttomuutta hyvin.

Kun kaikki tuntuu täällä saavan ja olevan suht tyytyväinen niin laitetaanpa hieman erilainenkin tapaus peliin. Eli seksiä ei ole tarpeeksi enkä siis ole tyytyväinen. Olenkohan viimeksi saanut noin pari vuotta sitten, en kyllä mitenkään aktiivisesti näin sinkkuna ole edes yrittänyt. Jotenkin ei esim baarissa jaksa enää edes yrittää, liian työlästä. Toisaalta minua ei edes kiinnosta enää mitkään yhden yön jutut vai haluaisin jotain vakituisempaa. Tunnetustihan naisille tuo on helpompaa. Aina löytyy mies joka lähtee mukaan.

Eikös se mennyt jotenkin niin että 10 % miehistä panee "kaikkia" naisia ja loput miehet on ilman.

Alkuperäinen kirjoittaja Sitä ihanuutta odotellessa:
Niin, olen aina sanonut että tasan ei käy onnenlahjat. En ikinä pystyisi olemaan suhteessa, jossa saisin vain kerran viikossa. No, ok, jos muuten olisi hellyyttä ja lääppimmistä, niin sitten ehkl menisi omin sormin välillä autellessa. Mutta sellainen suhde jossa intohimoa ja halua riittäisi, on unelmanni. Olen kerran elänyt unelmaani, mutta mies oli muuten niin pönttä että hyväkään seksi ei pitänyt meitä yhdessä.

Pakko tuulettaa: kun en enää kestänyt tätä seksittömyyttä elämässäni, otin vanhan fuckbuddyn takaisin, josta kerroin tuossa edellä olevassa. Nähtiin jo mennä viikolla kerran ja tänään on taas tiedossa kyytiä!!! Tuskin malta odottaa. Pimppini sykkii jo kuumana enkä millä malttaisi odottaa iltaa....tekee niiin paljon mieli ja mehut valuu jo melkein reisille pelkän ajatuksen voimasta.
Kun tapasimme, olin aivan taivaissa. Lieko 3kk tauko tehnyt sen että sain taivaallisen orgasmin pelkästä rintojen hyväilystä! Sen jälkeen sain niin paljon orgasmeja sängyssä, etten enää lopulta jaksanut edes laskea. Minua nuoltiin, hyväiltiin sormella ja lopuksi tietty sitä itteensä, edestä ja lopuksi takaa: aivan ihanaa!
Kunpa tätä ihanuutta riittäisi ja se jatkuisi loputtomiin!!! Ja kunpa se äijä kasvaisi niin isoksi että sen kanssa voisi ajatella muutakin kuin sekstailua, mut kun on ikuinen pikkupoika.....En valita silti vaan nautin täysillä tästä!!!

Yhteistyössä