8 vuotta yhdessä, minä 35, mies nuorempi ja noin kerran kuussa seksiä, ollut jo muutaman vuoden näin. Haluaisin enemmän, lisäksi seksi ei ole sellaista kuin toivoisin eli en siis ole tyytyväinen. Jos ei ala kohta lapsia kuulumaan (ja miten niitä voisi tällä tahdilla kuulua vaikka kuinka osaankin ovulaationi aika hyvin arvioida??), niin pitää miettiä uudestaan miksi mentiin naimisiin ajatuksella loppuelämä yhdessä. Jos mies olisi enemmän läsnä edes tunnin päivässä, niin sekin auttaisi, mutta kovasti vaan ajatus harhailee töissä... Tai oikeastaan, kerran kuussakin voisi olla riittävää, jos tuntisin hänen todella haluavan minua ja paneutuvan asiaan.
Vieraissa en ole käynyt, koska ei usko sen olevan sen arvoista. Mies ei osaa analysoida (yrittää kyllä) miksi seksi ei kiinnosta, ja ilmaisee usein pelkonsa siihen, että lähden vieraisiin... No haluaako se, että niin kävisi = miksi se ei sitten muutu, arvauksia? Sillä ei ole toista, olen aikas varma. Tai sitten on, mutta sille en sitten voi mitään. Eli kiinnostaa muut ehdotukset haluttomuuden syiksi