Oletko voittanut palkintoja netin kautta käydyissä kilpailuissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tiipii"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tiipii"

Vieras
Ja millaisia, jos niin onnekkaasti on käynyt? Osallistutko usein? Itse voitin vuosi sitten matkamessuille liput+cd-levyn, ja olihan se ihan kivaa..Ainut vaan, ettei palkinto koskaan saapunut ajoissa, ja matkamessut meni, ja levyn sain sitten jälkijunassa reklamoituani asiasta..

Olen, en mitään suurempaa, mutta kaikenlaista pientä.

CD ja DVD-levyjä, jääkiekkomainospaidan, pelin, vyön, kirjoja, lasagnevuoan, ruoanlaitto juttuja. Nuo nyt ensimmäiseksi tulee mieleen. Enemmän on kuitenkin tainnut tulla kauppojen kuponkeja täyttelemällä, ainakin ne arvokkaimmat on tullut sitä kautta.

Täytin pienenä kaupassa kilpailukuponkeja mm. omalla, äitini, siskoni ja kissani nimellä. Eräänä päivänä puhelin soi ja langan päästä kysyttiin Hessua puhelimeen. Kissamme oli voittanut arvonnassa mikroaaltouunin!!!

no netin kautta kilpaillessa olen voittanut mm leluja, ruokaohjekirjan+dvd:n,.. nämä tulee mieleen ekana.

mutta jos ajattelen viime vuotta niin olen tainnut voittaa kaksi tai kolme kertaa 50 euron lahjakortteja s-kauppoihin (nettitutkimukset, joissa arvonta)

Mm. nämä olen voittanut: taulutelkkarin (42- tuumainen), kotiteatteripaketin, matkamessuliput, liput Serenaan, liput Tykkimäelle, yön Sokos Hotel Helsingissä, lahjakortin ravintola Memphisiin, kosmetiikkaa, hiustuotteita... :)

Pastaa, pyyhkeitä, 100e lahjakortin, 50e lahjakortin, vihkoja, leffalippuja, shampoita. En vissiin ton enempää, nyt en moneen vuoteen ole voittanut mitään vaikka osallistumistahti on sama.

Usein osallistun ja koskaan en voita mitään. :( Tuntuu, että joku kirous on, en voita koskaan myöskään mistään kauppojen arvonnoista mitään. Ainoat voittoni ovat 40 mk:n ristikkovoitto lastenlehdestä kun olin 10-vuotias sekä 11-vuotiaana voitin legopaketin ja vauvojen ruokaa.

Olen voittanut Marimekon meikkipussin ja toisella kerralla 500 euron lahjakortin valitsemaani kylpylään :) Molemmat tuli vielä saman firman kilpailuista, välissä tosin oli jokunen vuosi ja se meikkipussi tuli arvonnasta ja kylpylälahjakortti kilpailusta johon piti piirtää joulukortti :D

Onni on suosinut niin paljon etten edes muista kaikkia voittoja. Viikon risteily etelän merille on isoin voitto. Osallistun aina kun näen kilpailun jossa on kiinnostava voitto, en osallistu sellaisiin millä en tee mitään..