Oletteko huomanneet, että palstalla on kirjoittajia, jotka kirjoittavat lähes aina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se on niin nolo että melkein jo säälittää. Hänellä on aina The Mielipide, mutta ei osaa perustella sitä mitenkään. 'Ku mä vaan ny aattelen näin'. :D

Eikö jokainen saa olla asiasta kuin asiasta sitä mieltä kuin tahtoo? Miksi oma mielipide pitää pysytä aina perustelemaan? Itse olen ainakin huomannut, että välillä on tilanteita, joissa olen asiasta tiettyä mieltä, mutta en osaa perustella, että miksi ajattelen juuri niin.

Toisen mielipide ei ole sinun mielipide. Sinulla ei ole oikeutta vaatia perusteluita, jos kyseinen henkilö ei niitä halua antaa. Ymmärrätkö sen?

• Tykkää
Reactions: Bonaire
Olen ollut vasta muutaman kuukauden tällä palstalla, ja mua on alkanut ihmetyttämään sama asia: aina pitäisi olla perustelemassa mielipiteensä. Miksi ei vain voi sanoa: olen erimieltä - mutta aina on joku tinkaamassa perusteluita. Ja sitten kun niitä ei laita niin alkaa aikamoinen "solvaaminen".

Teillä käydään varmaan mielenkiintoisia keskusteluja..?

- Tosi kiva se uusi sarja, joka alkoi eilen

- Olen eri mieltä

- ..?

- ------

- Ilmoja pidellyt..

En mielestäni noihin halveksujiin. Tarkoitan siis kirjoittajia, jotka selvästi halveksuvat kaikkea mitä joku tietty nimimerkki kirjoittaa. Olen huomannut, että monella on jopa pakkomielle johonkin tiettyyn kirjoittajaan. Tullaan aina hänen perässä ketjuihin ja aina joku vittumainen letkautus on kirjoitettava.

Niin, kuten Bonaire kulkee Venakon perässä vinkumassa.

Olen ollut vasta muutaman kuukauden tällä palstalla, ja mua on alkanut ihmetyttämään sama asia: aina pitäisi olla perustelemassa mielipiteensä. Miksi ei vain voi sanoa: olen erimieltä - mutta aina on joku tinkaamassa perusteluita. Ja sitten kun niitä ei laita niin alkaa aikamoinen "solvaaminen".

Koska jos et osaa perustella mielipidettäsi, olet luultavasti pässi joka seuraa narua. Jos osaat perustella mielipitedettäsi, olet luultavasti vaivautunut ajattelemaan asiaa ihan itse.

[QUOTE="vieras";25976691]Koska jos et osaa perustella mielipidettäsi, olet luultavasti pässi joka seuraa narua. Jos osaat perustella mielipitedettäsi, olet luultavasti vaivautunut ajattelemaan asiaa ihan itse.[/QUOTE]

Provoilija suuttui, kun Elli ei mennyt lankaan.

Niin, kuten Bonaire kulkee Venakon perässä vinkumassa.

ai minä vain?mä kyllä vastailen muidenkin ketjuihin,mutta te ette vissiin niitä lue :) tuossa joku jo laittoikin noista omien mielipiteiden kirjoittamisesta,niitä mäkin kirjoitan ihan jokaiseen ketjuun..en vastannut eilen tähän ketjuun,koska mä menen nykyään nukkumaan "lasten aikaan" eli yleensä n. 21.00,että jaksan herätä yöllä syöttämään vauvaa..

Eikö jokainen saa olla asiasta kuin asiasta sitä mieltä kuin tahtoo? Miksi oma mielipide pitää pysytä aina perustelemaan? Itse olen ainakin huomannut, että välillä on tilanteita, joissa olen asiasta tiettyä mieltä, mutta en osaa perustella, että miksi ajattelen juuri niin.

Toisen mielipide ei ole sinun mielipide. Sinulla ei ole oikeutta vaatia perusteluita, jos kyseinen henkilö ei niitä halua antaa. Ymmärrätkö sen?

Tottakai saa olla oma mielipide asioista. Mutta jotkut kirjoittavat aina siihen sävyyn, että ikään kuin alennetaan se toinen henkilö ja hänen mielipiteensä. En osaa pukea ajatustani sanoiksi. Mutta siis jotain sellaista haen takaa, että joskus henkilö A kirjoittaa jotain, niin henkilön B pitää aina tulla vittuilemaan A:n kirjoituksia. Vaikkei siis olisi kyse edes mistään mielipiteistä, aina pitää vaan tulla kirjoittamaan jotain negatiiviseen sävyyn.

Yhteistyössä