Oletteko huomanneet että palstan mustat vakkarit ovat alkaneet lähteä palstalta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fefe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja joku muu:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Helloshitty ainakin saisi palata.

Huhu kertoo, että Seikkailija Dora on Helloshittyn reinkarnaatio. SD ei ole myöntänyt eikä kiistänyt huhua.

Tällasten takia ne varmaan lähteekin. jos haluaa olla anonyymi niin se pitäis ihmisille suoda eikä väkisin kaivella. "se kirjottaa aina samassa sanassa väärin, ihan ku se toinen. ne on varmaan sama ihminen" "Silläkin on 3 lasta, ihan ku sillä yhellä, onkohan ne sama ihminen?"
Jos joku haluais että uusi nimimerkki tunnistettais niin eiköhän se sitten vaan vaihtais nimimerkkiä eikä teksi uutta profiilia?
Joten lopettakaa se helkutin vatvominen!

Kunhan annoin toivoa mustan kaipaajalle. Ei kai se minun vikani ole, jos Seikkailija Dora kirjoittaa koiruuttaan samalla tavalla kuin Helloshitty.

Olen pyörinyt täällä aktiivisesti vasta niin vähän aikaa, etten ole rekisteröinyt hiljenneitä nikkejä. Onhan tuollainen kiertokulku ihan luonnollista. Elämäntilanteet muuttuu, kiinnostukset muuttuu jne. Vuoden päästä ihmetellään taas uusien "vanhojen" vakkareiden poistumista.

uskoo kuka haluaa että ovat tietyt tyypit poissa. niin tiiviisti vuosia täällä olleet.. :whistle:

tais se muutaman viikon takainen ketju "yksi nikki on täällä aina" tehota.. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Järkiintymisprosessin tulosta. Vain me kovakalloisimmat jäämme tänne.
Näin tässä on tainnut käydä. Joskus mietti, että pitäskö hankkia elämä. Ei sen edes tarvitsis olla kovin kaksinenkaan elämä. Mutta täällä sitä vaan aina keikkuu :ashamed:

Niinnpä. Tai vaatii aikaa jaksaa kirjautua tänne edes :P

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Minä en ole ainakaan pahemmin jaksanut täällä pyöriä, tosin eihän mua kukaan koskaan kaipaakaan... mutta semmosta taistoa kun täällä pari viikkoakin sitten, niin mitä täällä olis tehnyt. :D

No höpönpöppö. Juur eilen mietin, et kun ei lainkaan näkyny. :)

Näin tässä on tainnut käydä. Joskus mietti, että pitäskö hankkia elämä. Ei sen edes tarvitsis olla kovin kaksinenkaan elämä. Mutta täällä sitä vaan aina keikkuu :ashamed:

siihen auttaa netin poistaminen. ilman sitä tulee erittäin hyvin toimeen. itsekin käyn aina kirjastossa näpyttämässä. mies meinas hankkia meille netin. yhdel ehdolla se saa taloon tulla eli et se ottaa sen mukaan kun lähtee kotoa ja mä jään yksin sinne. mä addiktoidun liian helposti ja voin vain kuvitella millasia mun päivistä tulis jos meil olis neti kotona. ei kiitos.

mut totta et jotenkin palsta on tylsistynyt kun vertaa esim vuos sitten. tai sit mä vain missaan kaikki hauskuudet.

Tämä mustien metsästys ja jopa oikeiden nimien käyttö on lopettanut mun mustana palstailun. Kyllä mun nimi muutaman tiedossa onkin, enkä koe kirjoitelleeni mitään, mitä en nimelläni voisi kirjoittaa. Silti en koe oloani tällä hetkellä mukavaksi palstalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:

Mulla ainakin on elämä- kaksplus elämä :laugh:

nii..elämää löytyy palstan ulkopuolellakin. esim. feisbuukissa. :p
Ihan kuin mun näppiksiltä. :laugh: :laugh: :laugh:

Mutta juu, huomattu on. Enkä ihmettele ollenaan. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oon huomannut, tai sitten moni on vaihtanut nikkiä. monet on myös nykyisin kerhon puolella!

Ai minkä kerhon :o Arvasin että täällä on joku semmonen puoli mihin kaikki ei pääse :/ Antakaa mä arvaan, pitää palstailla viis vuotta ennen ku sinne ovet aukee :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja pompan nappi:
Oon huomannut, tai sitten moni on vaihtanut nikkiä. monet on myös nykyisin kerhon puolella!

Ai minkä kerhon :o Arvasin että täällä on joku semmonen puoli mihin kaikki ei pääse :/ Antakaa mä arvaan, pitää palstailla viis vuotta ennen ku sinne ovet aukee :xmas:

ei ne aukea sittenkään. sun tarvii perustaa viiden vuoden päästä oma kerho ja saat ottaa ne mukaan ketkä haluat. :D

vanha porukka on niin kavereita keskenään, ettei sinne "uudet ja ulkopuoliset" mahdu.

Alkuperäinen kirjoittaja pompan nappi:

http://kaksplus.fi/kerhot/

Kerhon voi perustaa ihan kuka vaan, ei ne mitään sisäpiirin juttuja ole.

Yhteistyössä