Oletteko huomanneet saman vai onko minulla vain vikaa päässä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viipale
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
hmm miltä diabetes haisee? mietin vain että haisenko minä :ashamed: mulla on lisämunuaisista johtuva hormoonihäiriö mikä aiheuttaa sitä että insuliinitaso välillä nousee. itse on jotenkin vaikea arvioida haiseeko vai ei :|

Joo itse huomasin kun olin vahvalla antibioottikuurilla että haisin . Lääke tuli ihosta läpi, ei siinä suihkut auttaneet. Olisin saanut olla suihkussa sen 10vrk kokonaa että hajusta olisin päässyt eroon.

Minä en ole huomannut samaa, vaikka työskentelen sairaiden ihmisten kanssa ja paljon muutenkin liikun julkisilla ja pääkaupunkiseudun joukkoliikenteessä harvoin törmäsin haisevaan ihmiseen. Tietysti jos joku laitapuolenkulkija viereen istui niin ehkä saattoi haista.

Alkuperäinen kirjoittaja Viipale:
Alkuperäinen kirjoittaja mii:

Mistä sä tiedät, että ne haisee kuolemalle? Jospa se haju tuleekin yksinäisyydestä?

Ei tule yksinäisyydestä kun diabeteksesta, Corega-proteesihoitotuotteista ja monilääkityksestä. kaksi ensimmäistä lemahtaa hengityksestä ja jälkimmäinen lyö läpi myös ihon rauhasista. :D

Mutta auta armias kun tähän vielä lisätään se, että vaattet vaihdetaan vaan joulun alla...

Diabetes ei muuten kyllä aiheuta mitään hajua ELLEI ole todella huono sokeritasapaino ja elimistössä ketoneita jotka aiheuttavat sitten hengitykseen imelän tuoksun. Vai pitää sekin lisätä syntilistalleen että diabeetikkona aiheuttaa ympäristölleen haittaa haisemalla.... |O Vanhuksilla ihon toiminta muuttuu ja sekin aiheuttaa tietynlaisen ominaistuoksun. Myös hajuaisti heikentyy joten välttämättä tuoksut eivät omaan nenään edes tunnu. Ja kaikkiin tuoksuihin tottuu, muistan kun asuimme rivitalossa jossa oli yhteinen pyykinkuivaushuone. Kun yksi pariskunta toi sinne pyykkinsä niin kukaan muu ei silloin pyykkejä sinne vienyt.. Heillä pestiin vaatteet kyllä pesukoneessa mutta ILMAN pesuainetta. Kuulemma niin pahat allergiat molemmilla että ei mitään allergikoillekaan tarkoitettuja kärsinyt käyttää. Jostain syystä niihin vaatteisiin oli oikein pinttynyt sellainen pistävä haju.. Ja navetan hajusta pitää todeta että jos on karjaa niin siihenkin tottuu äkkiä. Lapsuudessa meillä oli lehmiä ja kun käytössä oli vain ulkosauna ja muuripadassa lämmitetty vesi niin eipä sitä jokaiselle kauppakäynnille täyspesuja suoritettu. Omasta mielestä sitä ei tuoksunut millekään pahalle -mutta kun karja hävitettiin niin sittenpä se nokka alkoikin huomata kanssaeläjät joilla karjaa oli..

Minäkin haisen pahalle, vaikka käyn suihkussa kaksi kertaa päivässä ja pesen hampaani. Karppausta on takana kohta viisi viikkoa ja olen ketoosissa. Ihoni on atooppinen ja allergioita on lisäksi. En voi käyttää rolloneita, en edes allergiatestattuja, koska kainaloni iho on auki. Omaan nenäänikin hiki on alkanut haista, mutta minkäs teet? Aion jatkaa karppausta, koska muuten olo on loistava ja painokin tippuu samalla herkkuja syöden.

Jotkut ihmiset kyllä haisee..meidänkin koulussa oli yks tyyppi minkä oikeesti haistoi kauas!
Kun olin raskaana niin minusta tuntui että haisin ihan hirmu pahalle, vaikka oisinkin suihkussa käynyt useemman kerran päivässä..nolotti mennä minnekään, kun itse haistoi itsensä.

Yhteistyössä