Oletteko huomanneet tuosta lidlin happovedestä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja imettäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

imettäjä

Vieras
että se turvottaisi? Minä juon sitä koska olen imettäjä ja se nostaa maitoa hyvin mutta jotenkin tuntuu että silloin kun juon sitä vettä niin sormet ovat kuin makkarat, jäykät ja sormukset eivät lähe sormista mutta sitten taas jos olen sitä juomatta ja juon normaalia hanavettä niin olo on normaali, onkohan tämä vain sattumaa vai? Oletteko muut huomanneet tällaista??

Alkuperäinen kirjoittaja hmmmm:
Happovesi? Siis se kivennäisvesi, joka voitti sen yhden makutestin? Sehän on hirveän suolaista ja siksi turpoat.

Just se. Tiedän että siinä on suolaa mutta en ole katsonyt että minkä verran :( Eipäs se ihme että turvottaa ja tuntuu että lihon vaan... Muttaku muttaku, se on niin hyvä maitoa nostattamaan ku on happosta, sillä sitä litkin

samasa jamassa! mä vaan juon sitä kamalasti kun se niiiiin hyvää ja imettäessä janottaa. maidon nousuun en oo huomannu. siis nostattaako hapokas juoma maitoa? en oo kuullukkaan...

Alkuperäinen kirjoittaja kirsi:
samasa jamassa! mä vaan juon sitä kamalasti kun se niiiiin hyvää ja imettäessä janottaa. maidon nousuun en oo huomannu. siis nostattaako hapokas juoma maitoa? en oo kuullukkaan...

Kyllä minulla ainakin nostattaa :). Illalla kun laitan vauvan nukkumaan ja juon vaikka tuommosen 0.5 litran tuopin sitä vettä niin rinnat on yöllä aivan pakissa ja sama on päivälläkin

Alkuperäinen kirjoittaja imettäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja kirsi:

Kyllä minulla ainakin nostattaa :). Illalla kun laitan vauvan nukkumaan ja juon vaikka tuommosen 0.5 litran tuopin sitä vettä niin rinnat on yöllä aivan pakissa ja sama on päivälläkin
No mut oletko kokeillu juoda pelkkää vettä? Kyllä mulla tissit oli TÄYNNÄ parin tunnin välein ihan palkällä vedellä.

Olen kokeillut ja mielestäni ei täyty niin hyvin kun tuolla happovedellä... Tuossa katselin tuota pullon kylkeä niin siinä näkyy olevan suolaa 13,2 mg/l eli aikasta paljon

Yhteistyössä