Oletteko huomanneet???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miuski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miuski

Aktiivinen jäsen
26.10.2004
1 863
7
38
Meidän lapset (7v ja 5v) tykkäävät autoillessa kuunnella Iskelmää. On mukavaa suomenkielistä musiikkia, jota voi laulaa mukana. Niin mukavaa ei ole, kun Iskelmän uutiset alkavat. Tänäänkin kuvailtiin varsin seikkaperäisesti, kuinka "lohjalaista miestä syytetään äitinsä murhasta" ja uutisen jatko kertoi, kuinka mies riiteli äidin kanssa paperin viemisestä kierrätykseen ja siitä hermostuneenä mies tarttui kahteen veitseen ja puukotti 50 kertaa surmaten äidin...

Iltapäivälehtien lööpeissä sentään tarvii ostata lukea, mutta mihin tässä korvansa lapsi-pieni laittaa??? NRJssä ja SuomiPopilla tulee kanssa aika törkeätä juttua (ihan juontajilta), Radio Novan musiikki taas on syvältä, Radio Aallon soittolista aivan liian suppea... Mitä ihmettä sitä voisi kuunnella!!!

Jonkin aikaa iskelmä ihan ok mutta sit alkaa kyrsiä ne mainokset. Ja juontajien jutut ja vitsit vuosia samalla tasolla. Ja samat kappaleet samassa järjestyksessä päivästä toiseen... Meillä töissä soi, siksi en juuri voi vaikuttaa. Radio Suomi mulla kotona, vaihtelevaa musikkia ja myös asiaa väliin.

Meillä kuunnellaan kotona yleensä Novaa ja minä autossani YLE X:ää. Miehen autossa tuntuu soivan tavallisesti Groove. Joka kanavassa omat hyvät ja huonot puolensa mutta onneksi radioissa on myös se off-nappula.

Me kuunnellaan usein cd:eitä autossa. Vaihdellaan eri perheen jäsenten lemppareita... =)

Nrj on musiikillisesti minun suosikki, mutta mies juontajat ovat jotenkin suurien tissien fanaatikkoja... :o Siis aivan kummaa "jätkä-läppää" heittää tyyliin, tottakai KAIKKI miehet pitää isoista jne... :o Ihme yksin puheluakin, johon ei voi kun yksinään omassa mielessään vastata ja olis niiiiiiiin paljon asiaa heidän juttujensa väliin muiden kuuntelijoidenkin kuultavaksi... Pöh...

Yhteistyössä