Oletteko jääneet kiinni seksistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Joo tosiaan ollaan poikaystävän kaa jääty muutama kerta ihan rysän päällä kiinni ja haluisin tietää onko muilla samankaltaisia kokemuksia! Ku näit keskusteluja on kyllä mutta viimeisimmät vuodelta 2015...

Mutta meillä kävi näin!

Mä olin 16 ja poikkis 17 oltiin siis niillä ja oli sunnuntaiaamu. No olin ollu niillä yötä ja sit siinä heräiltiin. Poikkiksen isä oli menossa koko päiväks johonkin kokoukseen ja äiti kävi viemässä veljen siskon balettiin ja sen piti mennä johonki jotai poikkiksen papereit hoitaa. Noo ne oli jo lähteny ja aamupalan jälkeen päästiin fiilikseen (kyseessä oli siis eka kerta) ja oltiin jo poikaystävän makkaris päästy ihan tositoimiin kun sen äiti tulee sinne huoneeseen! Ne paperit oli jääny poikkiksen huoneen pöydälle ja se niitä tuli hakemaan! No ei se aluks meitä huomannu ku poikaystävän sänky heti oven vieressä ja siinä on vaaterekki edessä ettei suoraan sänkyyn nää. No se käy ne hakemassa pöydältä ja kääntyy takasi ja huomaa meijät... eka se sano "oho" lähti äkkii pois ja oven ulkopuolelt vaa kuulu "anteeks, anteeks"

Toisella kerralla oltiin meijän mökillä saunassa.
Ei siinä mitään ihmeempää tapahtunu ku et pussailtii ja kaulailtii ja kourittiin toisiamme... ja sitten äiti avas saunan oven oli kuulemma kattomas onko puita tarpeeks kyl sen ilme oli näkemisen arvone sano vaa et tulee myöhemmi uudestaa!

Kertokaa omanne etten oo ainoo!!

Yhteistyössä