V
vieras
Vieras
Siis feikki crokseja kokoa 25 ylöspäin ja siis nettikauppaa mistä voisi tilata. Itse löysin vaan alkaen kokoa 27.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis feikki crokseja kokoa 25 ylöspäin ja siis nettikauppaa mistä voisi tilata. Itse löysin vaan alkaen kokoa 27.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Täytyykin sitten prismasta käydä kattoon. Tiedättekö mistä saisi netistä tilattua niitä koristeita niihin? Joskus ollut jotain linkkiä..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis feikki crokseja kokoa 25 ylöspäin ja siis nettikauppaa mistä voisi tilata. Itse löysin vaan alkaen kokoa 27.
Halpahalleissa, tokmanneilla, puuilossa yms tollasissa halpakaupoissa myydään.. Olisiko mahdollisuutta niistä ostaa? koot alkaen numerosta 22.
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis feikki crokseja kokoa 25 ylöspäin ja siis nettikauppaa mistä voisi tilata. Itse löysin vaan alkaen kokoa 27.
Halpahalleissa, tokmanneilla, puuilossa yms tollasissa halpakaupoissa myydään.. Olisiko mahdollisuutta niistä ostaa? koot alkaen numerosta 22.
muistatko paljon maksaa lasten? ja onko siellä aikuisten?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis feikki crokseja kokoa 25 ylöspäin ja siis nettikauppaa mistä voisi tilata. Itse löysin vaan alkaen kokoa 27.
Lasten maksoivat n 5 euroa, aikuisten n 8 euroa. Kenkämeklarikin muuten on nyt nuita mainostellut, ovat nimeltään hop-lop tms
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis feikki crokseja kokoa 25 ylöspäin ja siis nettikauppaa mistä voisi tilata. Itse löysin vaan alkaen kokoa 27.
Lasten maksoivat n 5 euroa, aikuisten n 8 euroa. Kenkämeklarikin muuten on nyt nuita mainostellut, ovat nimeltään hop-lop tms
no ei ois pahanhintaset..meinaan on tehny mieli niitä limenvihreitäpitää käydä ohimennen siellä kattomassa kun tarttis kesäksi jotkut kengät itelleen
Kiitos vinkistä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis feikki crokseja kokoa 25 ylöspäin ja siis nettikauppaa mistä voisi tilata. Itse löysin vaan alkaen kokoa 27.
no ei ois pahanhintaset..meinaan on tehny mieli niitä limenvihreitäpitää käydä ohimennen siellä kattomassa kun tarttis kesäksi jotkut kengät itelleen
Kiitos vinkistä
![]()
Oleppas hyvä =). ovat muuten tosi hyvät ja kevyet jalassa =).