oletteko kaikki tienneet lastenne sukupuolen aina etukäteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
kun meitä katsotaan ihan oudosti, kun emme ole etukäteen halunneet tietää yhdenkään sukupuolta. ollaanko me harvinaisia? meistä se on vain osa jännitystä, kun ei tiedä, kuka sieltä tulee.
neljäs tulossa.

En halunnut minäkään tietää.
Kolmannessa raskaudessa kysyin viimesessä ultrassa rv37+jotain kun en jaksanut enää kuunnella sitä jatkuvaa rankutusta, joko sieltä jo tyttö tulis, eikö olis kiva jos tyttö tulis jne. tätä kuuntelin koko raskauden... kolmas poika tuli taloon :)

Alkuperäinen kirjoittaja nikitön:
En halunnut minäkään tietää.
Kolmannessa raskaudessa kysyin viimesessä ultrassa rv37+jotain kun en jaksanut enää kuunnella sitä jatkuvaa rankutusta, joko sieltä jo tyttö tulis, eikö olis kiva jos tyttö tulis jne. tätä kuuntelin koko raskauden... kolmas poika tuli taloon :)

tosi veemäistä, että oot joutunut tommosta kuunteleen. meillä ei ole koskaan ollu sukupuolella väliä ja minä ehkä oisin tahtonut tässä vimpassa raskaudessa tietää, mutta mies ei, joten ei me tiedetä kumpi tätä kuopus sitten on.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kahdesta ekasta ei tiedetty, kahdesta viimeisestä tiedettiin ja kiva oli kun pystyi ostamaan "oikean värisiä" vaatteita

ai, inhoan sekä vaal pun että vaal sin vaatteita. vauvoilla ollu beigeä, valkoista ja ruskeaa, joten aivan sama ollu kumpi tullu :-)

Ei tiedetty vauvan sukupuolta etukäteen ja olikin yllätys kun oma intuitio sanoi koko ajan vauvan olevan poika ja lapsi olikin tyttö. Ei haluttu tietää etukäteen eikä onneksi missään ultrassa ois edes näkynyt.

Raskausaikana minulle sanoi eräs toinen raskaanaoleva että hän ei voi ymmärtää jos joku ei selvitä sukupuolta etukäteen, hänestä se on outoa. Yritin kysyä, miksi se sukupuoli sitten pitäisi selvittää, että mitä sillä tiedolla tekee etukäteen. Ei osannut vastata...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kahdesta ekasta ei tiedetty, kahdesta viimeisestä tiedettiin ja kiva oli kun pystyi ostamaan "oikean värisiä" vaatteita

ai, inhoan sekä vaal pun että vaal sin vaatteita. vauvoilla ollu beigeä, valkoista ja ruskeaa, joten aivan sama ollu kumpi tullu :-)

Esikoisesta kysyttiin sukupuoli ja paikkaansakin piti. En uskaltanut silti ostaa kuin yhden mekon ;) Siihen aikaan löytyi vielä hyvin "sukupuolettomia" vaatteita!

Mitä oon nyt katellut noita neutraalin värisiä beigejä, valkoisia ja ruskeita, niin niistäkin on monista huomannut kummalle on tarkoitettu.

Meillä tulokkaan sukupuoli pitäis olla tiedossa, sen vuoksi oon löytänyt ihania vaatteita ehkä jo liikaakin :)

Olisin halunnut tietää, mutta eipä opiskelijoilla ollut 90-luvun puolivälissä varaa mihinkään ylimääräisiin erikoisultriin eikä kuntapuolella mitään sukupuolta edes kysyttäessä kerrottu.

Meilla 2 ekaa syntyivat Italiassa. Siella oli melkein enempi saanto kuin poikkeus, etta sukupuoli tiedetaan. Nimikin pitaa olla sairaalassa jo valmiina. Tuplista haluttiin tietaa taalla Suomessa. Kaikki 4 ovat paikkansa pitaneet.

Yhteistyössä