Oletteko koskaan käskeneet miehen häipyä kodistanne??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoh

Vieras
Minä ikävä kyllä syyllistyin tähän ja mies totteli, saa nähdä saanko hänet takaisin.

Kyse oli siitä, ettei miehellä tuntunut koskaan olevan aikaan tuolle uhmaikäiselle, vaikka toinen halusi vain hetkeksi isänsä täyden huomion.

Sanoin miehelle, että on varmaan parempi ettet edes elä meidän kanssa, jos ei omat lapset kiinnosta.

Tiedän, että en toiminut oikein.

Eilen karjaisin että häivy nyt jo! |O :snotty: :ashamed:

2 päiväiset polttarit :headwall: eli kotiutuu sunnuntai illasta............ se siitä lapsienhoitoavusta tämän kiiruun keskellä. JA suutuin kyllä ihan siksi, että LUPAS nimenomaan mennä vasta tänään iltapäivästä, että saisin paremmin tehtyä töitäni.

muttakuneisitänytsittentiedäkoska,japääseeköikinäenääkakspäiväisllepolttareille.........

Tässä on vielä sellainen juttu, että juteltiin puhelimessa miehen kanssa ja mies sanoi tulevansa kotiin, mutta kun tulin töistä kotiin ja yritin soittaa miehelle, puhelin oli kiinni, eilen ei vastannut vaikka soitin ja nyt puhelin on kiinni.

Ei taida kovin lupaavalta vaikuttaa??

Välist on joutunut monestikin karjaisemaan noin riidan yhteydessä ettei riita ole paisunut pahemmaksi, onneksi tuo tietää että kotiin saa tulla kun on rauhoituttu molemmat. Pitkään aikaan ei ole tosin noin riideltykään *kopkop*

Mieli tekisi. Alkaa tuo alkoholi hallita elämää vähän liikaa... Tosin se on minä ja lapset jotka tästä joutuvat lähtemään, koska minulla ei ole varaa pitää tätä taloa. Hyvä mies se olisi ilman tuota alkoholia, mutta kun ei mene perille vaikka olen yrittänyt asiasta niin paljon puhua.

Kotimme on yhteinen, eikä kumpikaan meistä ole siinä asemassa että voisi käskeä toista täältä häipymään. Toiseen huoneeseen voi mennä, tai takapihaan tupakalle, sanoa että haluaa olla hetken yksin tms. mutta ovea ei osoiteta.

Vihaisena sitä toki tiuskii mitä vaan, mutta avioero-korttia ja häivy täältä-korttia ei kannata käyttää, jos ei ole aivan varma että haluaa juuri sitä...

Ex-naapurin nuorellaparilla oli tapana riidellä kovaäänisesti. Tai naisella lähinnä. Ensin tunnin verran "häivy täältä, mee pois senkin kusipää, lähde nyt jo"- huutoa ja dramaattista miehen vaatteiden paiskomista etuovesta pihalle. Kun mies sitten otti reppunsa ja lähti, seurasi ylinäytelty kohtaus missä nainen juoksee sukkasillaan ulos miehen perään huutaen että "Älä mee, minne sä meet, oikeesti, tuu takas..." :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Ex-naapurin nuorellaparilla oli tapana riidellä kovaäänisesti. Tai naisella lähinnä. Ensin tunnin verran "häivy täältä, mee pois senkin kusipää, lähde nyt jo"- huutoa ja dramaattista miehen vaatteiden paiskomista etuovesta pihalle. Kun mies sitten otti reppunsa ja lähti, seurasi ylinäytelty kohtaus missä nainen juoksee sukkasillaan ulos miehen perään huutaen että "Älä mee, minne sä meet, oikeesti, tuu takas..." :headwall:

Ai että vituttaisi tuollaiset naapurit.

Alkuperäinen kirjoittaja o:

Saattaisin sanoa niillekin "painukaa helvettiin" :D

Minä ja yläkerran asukki istuttiin usein keittiön pöydän ääressä popparia syöden ja odottaen, toistuuko Minna ja Jani-show (nimet muutettu) samanlaisena kuten ennenkin, vai onkohan uusia juonenkäänteitä :xmas:
Ei mua kyllä kauheesti itkettänyt kun ne muutti pois, ja tilalle tuli leppoisa eläkeläisrouva :)

Mies tuntuu käyvän kotona vain hakemassa rahaa,seksiä ja huutamassa.Olen ihan hajalla.Koti on minun,mutta häntä on silti vaikea heittää pihalle.

Eilen viimeksi kävi hakemassa rahaa,että pääsee viettämään syyslomaa lapsensa kanssa.Söi myös,mutta kiitokseksi tuli vain huutoa ja raivoa,kun olen niin paska.Itse olen uupunut vauvan valvomisista ja 3v ja 6v uhmailuista.Hoitoapua ei ole koskaan mistään.

Illalla olin nukahtanut,.Mies oli soittanut puhelimiini,enkä ollut vastannut.Tuli sitten viesti,jossa arvosteli käytöstäni olla vastaamatta ja "Nauti elostasi,kun ei tarvi pelätä."

Soitin takaisin ja mies oli ihan outo taas,hyvin julma,mustasukkainen,ilkeä.Sanoin,että jos ei käytös muutu yhtään minua arvostavammaksi,niin pakkaan lapset ja itseni ja katoan täältä kodistamme,koska en todellakaan jaksa tuollaista käytöstä.

Alkuperäinen kirjoittaja Viimeksi eilen:
Mies tuntuu käyvän kotona vain hakemassa rahaa,seksiä ja huutamassa.Olen ihan hajalla.Koti on minun,mutta häntä on silti vaikea heittää pihalle.

Eilen viimeksi kävi hakemassa rahaa,että pääsee viettämään syyslomaa lapsensa kanssa.Söi myös,mutta kiitokseksi tuli vain huutoa ja raivoa,kun olen niin paska.Itse olen uupunut vauvan valvomisista ja 3v ja 6v uhmailuista.Hoitoapua ei ole koskaan mistään.

Illalla olin nukahtanut,.Mies oli soittanut puhelimiini,enkä ollut vastannut.Tuli sitten viesti,jossa arvosteli käytöstäni olla vastaamatta ja "Nauti elostasi,kun ei tarvi pelätä."

Soitin takaisin ja mies oli ihan outo taas,hyvin julma,mustasukkainen,ilkeä.Sanoin,että jos ei käytös muutu yhtään minua arvostavammaksi,niin pakkaan lapset ja itseni ja katoan täältä kodistamme,koska en todellakaan jaksa tuollaista käytöstä.

JSSAP ja vähän äkkiä!

Minä ja yläkerran asukki istuttiin usein keittiön pöydän ääressä popparia syöden ja odottaen, toistuuko Minna ja Jani-show (nimet muutettu) samanlaisena kuten ennenkin, vai onkohan uusia juonenkäänteitä :xmas:
Ei mua kyllä kauheesti itkettänyt kun ne muutti pois, ja tilalle tuli leppoisa eläkeläisrouva :)

:laugh: :laugh: :laugh:

Tosi vaikeaa on tyypistä päästä eroon,kun ilmaantuu aina paikalle,kun sattuu huvittamaan ja on ehkä hetken siedettävä,kun tarvitsee taas rahaa TAI sitten ei edes ole siedettävä,vaan on aivan järkyttävän syyllistävä niin,että annan säästöistäni.Lasten kanssa elämme kuitenkin todella niukasti:kaikki kirppikseltä,tarjousten perässä juostaan,lihat aina -50%,mutta ei mies tajua tai ehkä tajuaa ja käyttääkin minua vain hyväkseen.

Oikeasti. Jos koti on kerran sun, jätät sen miehen ja käsket muuttaa äidilleen välittömästi. Anna kamat jätesäkissä ovelle.

Jos häiriköi sen jälkeen, tee rikosilmoitus.

Tosi vaikeaa on tyypistä päästä eroon,kun ilmaantuu aina paikalle,kun sattuu huvittamaan ja on ehkä hetken siedettävä,kun tarvitsee taas rahaa TAI sitten ei edes ole siedettävä,vaan on aivan järkyttävän syyllistävä niin,että annan säästöistäni.Lasten kanssa elämme kuitenkin todella niukasti:kaikki kirppikseltä,tarjousten perässä juostaan,lihat aina -50%,mutta ei mies tajua tai ehkä tajuaa ja käyttääkin minua vain hyväkseen.

Älä alistu, pysy lujana. Löydä oma arvosi.

Vaihdatat oveen lukot ja sitten ilmoitat kun oven taakse tulee että se on loppu nyt. Tavarat voi hakea oven takaa huomenna klo 14.00.
Jos jää oven taakse uhoamaan niin soitto poliisille häiriköstä.

Tuntuu,etten uskalla tehdä mitään noin radikaalia.Mies on jotenkin tasapainoton ja äärimmäisen äkkipikainen.Pelkään,että tulisi sitten ikkunoista läpi ja asumme korvessa,jonne ei nopeasti apua saa.

Tuntuu,etten uskalla tehdä mitään noin radikaalia.Mies on jotenkin tasapainoton ja äärimmäisen äkkipikainen.Pelkään,että tulisi sitten ikkunoista läpi ja asumme korvessa,jonne ei nopeasti apua saa.

lähtestymiskielto, turvakoti.
älä katsele tuollaista päivääkää ja ennen kuin otat uuden miehen, opettele tuntemaan itsesi. anna aikaa lapsille, yritä saada tukiverkko tai palkkaa hoitoapua edes joskus.
älä vaan tee enempää lapsia tuon kanssa. ei ole ihminen, paskahousu, narsisti tuo miehesi ja lastesi isä.

Yhteistyössä