Oletteko koskaan kävelleet käsikkäin ystävänne kanssa tai pussailleet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "utelias"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

"utelias"

Vieras
Olen lukenut muutamia keskusteluja, ja niissä on mainittu kavereiden väliset suukot, halaukset ja kädestäpitämiset. Halannut olen pari kertaa jotain kaveria, mutta ikinä ei olisi tullut edes mieleen pussata myös poskelle.

Olisko mun tarttenut olla "syntyjään" sellainen lääppijä -luonne vai häh? Jos nyt yhtäkkiä suukkoja alkaisin jakelemaan niin kaverit voisi kattoo kieroon..

Pussaan poskille ystäviä ja sukulaisia niinkuin kaikkia perheenjäseniä, käsikädessä kuljen joskus tyttökaverien kanssa niinkuin äidin ja isän kanssa, se on mulle luonnollista, ehkä siksi että äitini on venäläinen ja olen asunut Venäjällä monta vuotta ja edelleen useimmat rakkaistani on venäläisiä. :)

No yleensä en halaa kavereista ku äitiäni, hänen aloitteestaan tai ehkä synttäreinä eikä mitään poskipusuja vaihdella kenenkään kaverin kans. Kerran oon pussannut kaverini kans, alkoholilla oli osuutta asiaan :D

Olen, silloin kun olin ihastunut ystävääni. Se olikin romanttinen ystävyyssuhde. Olen kyllä muidenkin ystävieni kanssa joskus kävellyt käsi kädessä ja halataan toki aika useinkin joidenkin ystävieni kanssa. Joitain ystäviäni olen pussannut poskelle ja päinvastoin, mutta aika harvoin.

Viimeksi muokattu:
Riippuu ystavasta. Toiset ei sieda sellaista ollenkaan ja toisten kanssa se ei edes tuntuisi luontevalta. Lahes kaikkia ystaviani olen kuitenkin halannut- joitain ehka vaan pari kertaa, joidenkin kanssa halataan aina kun nahdaan. Toisia olen pussannut poskelle, ja on mulla pari ystavaa joiden kanssa sitten joskus muinoin tullut toisessakin mielessa pussailtua :cool:
Yleisesti ottaen itse olen sellainen etten kavahda kosketusta, mutta kunnioitan ja ymmarran ihmista jolle se ei ole niin luontaista.

Se on enemmän suomenruotsalainen tapa (ainaki tällä paikkakunnalla, jossa asun). Esim lukioaikaan oli suorastaan töykeetä, jos ei halannu ja pussannu poskelle kaveria aina ku tuli kouluun. :p Euroopassahan näin toimitaan muutenki.

Niin ja käsi kädessä en tykkää kävellä muiden, ku lasten kanssa, mutta käsikynkkää kyllä.

Yhteistyössä