Oletteko koskaan VAIHTANEET Lidlistä ostamaanne tuotetta? apuja tarvisin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Saako rahat takaisin vai pitääkö samalla summalla ostaa kaupasta jotain?

Voinko palauttaa Mynämäen Lidlistä ostamani tuotteen Keravan Lidliin?
Kuitti minulla on tallella.

Pitääkö pakkauksen olla avaamaton?

kerran ostin paahtoleipää,joka olikin ollut homeessa vaikka eläpäivää olisi ollut vielä kauan.vein seuraavana päivänä takas kauppaan ja vaihto hyvään erään.Kuitti oli tallessa,mut siellä oli ollut vaan pilaantunut erä,niin eivät edes kuittia kyselleet.Lidli oli tosin sama mistä ostinkin,joten en tiedä voiko eri lidliin viedä.Toisaalta kun on kyseessä ketju niin luulis että voi toiseenkin lidliin palauttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja mumu:
kerran ostin paahtoleipää,joka olikin ollut homeessa vaikka eläpäivää olisi ollut vielä kauan.vein seuraavana päivänä takas kauppaan ja vaihto hyvään erään.Kuitti oli tallessa,mut siellä oli ollut vaan pilaantunut erä,niin eivät edes kuittia kyselleet.Lidli oli tosin sama mistä ostinkin,joten en tiedä voiko eri lidliin viedä.Toisaalta kun on kyseessä ketju niin luulis että voi toiseenkin lidliin palauttaa.

Jaa että toinen kustannuspaikka ottaa tappion piikkiinsä? Epäilen...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Saako rahat takaisin vai pitääkö samalla summalla ostaa kaupasta jotain?

Voinko palauttaa Mynämäen Lidlistä ostamani tuotteen Keravan Lidliin?
Kuitti minulla on tallella.

Pitääkö pakkauksen olla avaamaton?

Samaan paikkaan mistä ostettu.

Käyttötavarasta kyse, ei elintarvikkeesta. Otin paketista pois ja sovitin. Ei sopinut.
Myyjä kyllä sanoi, että voi vaihtaa, mutta en huomannut kysyä, voiko vaihtaa, jos paketti on avattu.

http://www.lidl.fi/cps/rde/xchg/SID-CC3665BE-277AC481/lidl_fi/hs.xsl/5691.htm
Tuotteiden palautusoikeus

Kaikilla käyttötavaroillamme on 14 päivän palautusoikeus kassakuittia vastaan, jolloin saat halutessasi rahat takaisin.
Takuunalaiset tuotteet ovat luonnollisesti yleisten takuumääräysten piirissä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Käyttötavarasta kyse, ei elintarvikkeesta. Otin paketista pois ja sovitin. Ei sopinut.
Myyjä kyllä sanoi, että voi vaihtaa, mutta en huomannut kysyä, voiko vaihtaa, jos paketti on avattu.

Vie samaan kauppaan ja koita vielä etsiä sama myyjä, niin silloin vaihto varmastikin onnistuu.

Olen palauttanut Lidliin käyttötavaroita, jotka eivät ole syystä tai toisesta sopineet (esim. vessanpöntön kansi). Paketin olen tietenkin avannut siististi ja sitten laittanut tuotteen takaisin. Paketista on kuitenkin näkynyt, että on avattu, eikä ole ollut mitään ongelmaa palauttamisessa. Mielestäni palauttaminen on onnistunut myös eri liikkeeseen kuin mistä tuote on ostettu.