oletteko mun kans samaa mieltä asiasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sisukasmami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sisukasmami

Aktiivinen jäsen
17.01.2007
6 917
0
36
että lihavat/tuhdimmat naiset ovat leppoisampia?
mulla on lihavia,mutta myös laihoja ystäviä, mutta siihen tulokseen olen monesti tullu että lihavat ovat todellisia ystäviä ja ovat oma itsensä ei esitä mitään "roolia"
yksi minun ystävä (nykyään entinen) laihdutti ja sai kroppansa sopiviin mittoihin, niimpä nousi ystävälläni nokka pystyyn ja on niin helekutin rehevä ämmä nykyään että sen takia hyvä ystävyys loppui :(

Mun mielestäni jokaisen pitää tsekata se oma painoindeksi vaikka varkkoklinikan laskurista ja sitten vaan sitä tavoittelemaan. Ylipaino on terveysriskinä todella paha. - Luonteet ja mielialat vaihtelevat, tuskinpa ulkoiset mitat yksistään määräävät ihmisen olotilaa.

En usko. Mä olen ollut sekä lihava että laiha, ja molemmissa ääripäissä luonteeni on pysynyt aina yhtä oikukkaana. :xmas: Ennemminkin väittäisin, että "lihavat on leppoisia" -lause on on ylipainoisten ihmisten keksimä oikeutus isolle koolleen.

No mä en tiedä että mitä mieltä mun ystävät on musta mutta oma havaintoni itsestäni ja käyttäytymisestäni niin olen nykyään koko ajan pahalla päällä... stressaa nää läskit :/
Miehelle tiuskin vähän väliä vaikka toinen vaan koittais auttaa mua ym. :(

Ihme että meni mun kans vielä naimisiinkin.

Silloin laihempana mulla oli kaikin puolin parempi fiilis ja jaksoin paremmin kuunnella ystävien jonninjoutaviakin jorinoita ja ongelmmia ym, mut nykyään... en vaan jaksa keskittyä oikeen mihinkään....
Mut et sä vissiin ihan tätä tarkoittanutkaan :ashamed: j

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No en ole samaa mieltä. Jos joku "erehtyy" laihduttamaan saattaa muiden "ystävien" olla vaikea sulattaa laihtuneen uutta ehompaa ulkomuotoa... se kateus näet :)

lisään vielä että en ole itse lihava, enkä millään tapaa karehtinut ystäväni laihtumista, mutta siihen vain loppui miedän ystävyys, on mulla toki yksi laiha ystäväkin on tosi sydämmellinen ihminen, mutta lihavia on paljon enemmän oikeina ystävinä =)

Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No en ole samaa mieltä. Jos joku "erehtyy" laihduttamaan saattaa muiden "ystävien" olla vaikea sulattaa laihtuneen uutta ehompaa ulkomuotoa... se kateus näet :)

lisään vielä että en ole itse lihava, enkä millään tapaa karehtinut ystäväni laihtumista, mutta siihen vain loppui miedän ystävyys, on mulla toki yksi laiha ystäväkin on tosi sydämmellinen ihminen, mutta lihavia on paljon enemmän oikeina ystävinä =)

Sillä ei sinänsä ole merkitystä onko itse lihava vai laiha, mutta ystävän muuttunut ulkonäkö ja "rooli" saattavat olla liikaa vanhoille ystäville.

En ole samaa mieltä. En todellakaan. Otantasi on aika pieni... Ja tuo lihavat on lepposia ei taatusti ole hoikkien keksimä juttu. Se on pelkkää hännänhostoa ja itsetunnon kohotusta lihavien osalta.

ei voi tässäkään yleistää niin kuin ei missään muussakaan asiassa; eli löytyy lepposia "tuhteja" ja ei lepposia. löytyy lepposia "laihoja" ja ei lepposia laihoja. eli meitä on joka lähtöön!

Yleisesti ajatellen minun mielestäni lihavat ihmiset yleensäkin ovat paljon iloisempia, leppoisampia ja hauskempia kuin laihat. Tietysti poikkeus vahvistaa "säännön" =)

Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
yksi minun ystävä (nykyään entinen) laihdutti ja sai kroppansa sopiviin mittoihin, niimpä nousi ystävälläni nokka pystyyn ja on niin helekutin rehevä ämmä nykyään että sen takia hyvä ystävyys loppui :(

Tai sitten oli vaan ylpeä saavutuksestaan, ja te tulkitsitte sen vääränlaiseksi ylpeydeksi? #viaton toteamus/kysymys takavasemmalta#

Yhteistyössä