Oletteko muut syöneet ihan normaalisti vauvan synnyttyä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiiru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tiiru

Aktiivinen jäsen
25.01.2010
14 798
5
38
Lähes joka päivä syön ensimmäisen kerran vasta, kun mies tulee kotiin, eli kuuden aikaa illalla. En välttämättä edes sillon... En useinkaan "jaksa" syödä, ei niin etteikö olisi nälkä vaan en jaksa tavallaan edes vaivautua :o
Ruokahalu on ihan hukassa ja kun syön niin hotkasen ison annoksen kun nälkä kasvaa syödessä...Koko päivän huimaa ja varon ettei taju lähtisi kun esim nousen. Vauva ei ole itkuinen tms ettenkö ehtisi syödä...hyvin outoa :D

Missä se syöppö sipsihirmu on, ja se hyvä ruokahalu?! :o

Muille käyny samalla tavalla? :o

Äiti ja mies sanoi että mulla on syömishäiriö, mutta tästä ei ole kyse. En pidä itseäni ollenkaan lihavana tai että pitäisi laihduttaa kiloakaan enää. EN siis laihduta!

Itse olen syönyt ihan miten sattuu. Aamupala jäi usein väliin ja söin sen vasta lounaalla, lounasta en kerinnyt syödä ollenkaan ja välipaloja napsin pitkin päivää. Päivällinen tuli syötyä norm. aikaan. Tämän lisäksi olin aktiivinen jääkaapilla kävijä yöllä :D
Ruokarytmi siis aivan sekaisin. Eikä se näyttäisi vieläkään palautuneen ihan normaaliksi kuluneiden 9 vuoden aikana ja kohta on neljäs lapsi hoidettavana :)

On ollut ihan samalla tavalla ruokahalu hukassa. Raskauskilot lähti vauhdilla. Neuvolasta tuosta kysyin ja sanoi, että ne hormonit vaikuttavat toisilla niin että ruokahalu katoaa ja toisilla niin että syö ihan älyttömästi. Eli ihan normaalia se ainakin on. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Adelade:
En syöny kolmeen viikkoon synnytyksen jälkeen juuri mitään, elin käytännössä pelkällä kahvilla. Ei maistunu ruoka ollenkaan...

Joo samoin, sen ekan viikon aikana olin syöny yhteensä ehkä pari sairaalaruokaa puoliks ja TÄYSIN väkisin. Ilmeisesti kovin yleistä..mistäköhän johtuu :D
Jos kuitenkin maltan ruokapöytään istumaan niin kyllä se ruoka jo alas menee, mutta ei huvittais :D:D