Oletteko nähneet elokuvan P.S Rakastan sinua?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Mä kattoin sen täs joku aika sitten ja se oli aivan ihana elokuva! :heart: Perjantaina laitoon sen tilaukseen netanttilasta kun maksoi vain 5,99?. =)

Oletteko lukeneet sen kirjan? Minkälaanen se on?

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Oi, se on ihan sairaan ärsyttävä kirja, siinä koko ajan hihitetään, kikatetaan, hohotetaan ja nauraa räkätetään :ashamed: Elokuvana sen katsoi kun oikein pinnisteli.

Hih, löytyipä joku toinenkin, jonka mielestä se kirja oli ärsyttävä! :D Ja ei, en ole katsonut leffaa. Enkä itse asiassa lukenut samalta kirjailijalta mitään muuta kirjaakaan.

Mutta oisko se leffa sitten kuitenkin katsottava?

Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
Oi, se on ihan sairaan ärsyttävä kirja, siinä koko ajan hihitetään, kikatetaan, hohotetaan ja nauraa räkätetään :ashamed: Elokuvana sen katsoi kun oikein pinnisteli.

Hih, löytyipä joku toinenkin, jonka mielestä se kirja oli ärsyttävä! :D Ja ei, en ole katsonut leffaa. Enkä itse asiassa lukenut samalta kirjailijalta mitään muuta kirjaakaan.

Hei, tunnethan minut? Missä olet piileksinyt? Katsoin just joku päivä sitten, ettet ole ikuisuuksiin ollut kirjautuneena.:)

Hei, tunnethan minut? Missä olet piileksinyt? Katsoin just joku päivä sitten, ettet ole ikuisuuksiin ollut kirjautuneena.:)

Juu, toki tunnen :) En mä varsinaisesti piileskellyt - jotenkin vain ei tullut mieleen pistäytyä täällä. Ja nyt sitten yhtäkkiä tajusin, että siitä olikin kulunut melkein vuosi, kun olen viimeksi käynyt. Josko nyt alkaisi pyörähdellä plussallakin taas vähän säännöllisemmin.

Juu, toki tunnen :) En mä varsinaisesti piileskellyt - jotenkin vain ei tullut mieleen pistäytyä täällä. Ja nyt sitten yhtäkkiä tajusin, että siitä olikin kulunut melkein vuosi, kun olen viimeksi käynyt. Josko nyt alkaisi pyörähdellä plussallakin taas vähän säännöllisemmin.
Ei siis mitään salaperäistä oikeaa elämää, josta olen kuullut puhuttavan? :) *moikkaa iloisena*

Musta leffa oli kömpelö, ei ollenkaan mikään ihana rakkausleffa, joista mä niin tykkään. Pettymys oli. Oli siinä varmaan jotain hyvääkin, vaan kun muistais mitä. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja tjk:
kirjana ehdottomasti parempi, mut leffanakin hyvä. Itkeä sai...

Pitää varmaan jossakin vaiheessa lukia se kirja. Vaikka olen kyllä sitä mieltä, että aina kannattaas eka lukia kirja ja sitten vasta kattoa elokuva.

Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Musta leffa oli kömpelö, ei ollenkaan mikään ihana rakkausleffa, joista mä niin tykkään. Pettymys oli. Oli siinä varmaan jotain hyvääkin, vaan kun muistais mitä. ;)
Minusta kirjan tarina oli just ja just uskottava (jos sillä nyt mitään merkitystä on), mutta leffa oli kökkö, kun oli sokeroitu. Hyvä naispääosan esittäjä meni ihan hukkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja tjk:
kirjana ehdottomasti parempi, mut leffanakin hyvä. Itkeä sai...

Pitää varmaan jossakin vaiheessa lukia se kirja. Vaikka olen kyllä sitä mieltä, että aina kannattaas eka lukia kirja ja sitten vasta kattoa elokuva.

Minä teen mieluummin toisinpäin! :D Aina se kirja on parempi, ja kun lukee ensin kirjan ja katsoo sitten elokuvan niin elokuva on aina pettymys..

Yhteistyössä