V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja haukankatse:En jaksa katsoa, mitä siinä pääpiirteittän oli?
Alkuperäinen kirjoittaja JaLehmätkinLentää:Vieläkö se sekopää elää? Se hullu asui meidän naapuritalossa kun olin lapsi ja yritti minuakin houkutella joskus asuntoonsa kaverini kanssa. Onneksi oli kotona varoitettu lähtemästä vieraiden matkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Alkuperäinen kirjoittaja JaLehmätkinLentää:Vieläkö se sekopää elää? Se hullu asui meidän naapuritalossa kun olin lapsi ja yritti minuakin houkutella joskus asuntoonsa kaverini kanssa. Onneksi oli kotona varoitettu lähtemästä vieraiden matkaan.
Huh, mahtoivat vanhempasi pelästyä, kun selvisi millanen ukko on![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Saunan taa ja niskalaukaus.Niin iljettävän oloinenkin jo, että puistattaa :x :x :x .
Tietääkö kukaan liittyikö tähän kyseiseen tapaukseen pedofilia?En tarkkaan muista, oliko se tehnyt tytöille jotain ennen tappamista?Selvisikö se koskaan? :'( :'(
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ois se kiva kun suomessa olisi kuolemantuomio
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Saunan taa ja niskalaukaus.Niin iljettävän oloinenkin jo, että puistattaa :x :x :x .
Tietääkö kukaan liittyikö tähän kyseiseen tapaukseen pedofilia?En tarkkaan muista, oliko se tehnyt tytöille jotain ennen tappamista?Selvisikö se koskaan? :'( :'(
tossahan se lässyttää, että ei muka liittynyt.. mä veikkaan, että toi on "viisaampi" miltä näyttää eli on käyttäny tyttöjä hyväks ja sen takia polttanu ruumiit, ettei mitään spermatahroja löytyis tyttöjen ruumiista eikä siks, että ruumiit on helpompi kuljettaa pienemmässä tilassa....
Alkuperäinen kirjoittaja bumba:katoitteko äijän silmiä tarkemmin? jotenkin oli tosi pistävät ja ilkeet.. *puistatus*