Oletteko nähny jammu siltavuoren haastattelua? Ahdistava...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja haukankatse:
En jaksa katsoa, mitä siinä pääpiirteittän oli?

se kestää kolme minuuttia eli ei oo pitkä... mut siinä vaan kerrataan ne tapahtumat kun se tappoi ne tytöt.. ajatteli polttaa ne ruumiit, että ne menee pienempään tilaan ja sit laittoi ne peräkonttiin... HULLU MIES!!!!

Katsoin alusta pätkän, mutta en kertakaikkiaan saattanut enempää. Puhui asiasta kuin leivän ostosta, arkipäiväisesti. Ei taida edes hävetä. Herrajumala, miltä niitten lasten vanhemmista mahtaa tuntua. :'(

Alkuperäinen kirjoittaja JaLehmätkinLentää:
Vieläkö se sekopää elää? Se hullu asui meidän naapuritalossa kun olin lapsi ja yritti minuakin houkutella joskus asuntoonsa kaverini kanssa. Onneksi oli kotona varoitettu lähtemästä vieraiden matkaan.

Huh, mahtoivat vanhempasi pelästyä, kun selvisi millanen ukko on :o

Vieläkö se sekopää elää? Niin miten mäkin luulin jo että on kuollut..
Olisi kyllä jo aika hänelläkin mennä kiven alle niin raa"an teon jälkeen mitä teki viattomille pienille lapsille ja tuossa haastattelussa nyt selittää muka että lapset itse halusivat mennä autoon joo o tosiaan varmasti olen myös sitä mieltä. Tuskimpa kukaan noin pieni lapsi menisi tosta vaan toisen ihan vieraan miehen autoon.. Todella ahdistava mies ja saanut kauhua aikaan varmasti jokaisen ihmisen mielissä ketkä ovat kuulleet tästä (varmasti kaikki). Ja varmasti viimeistään silloin kun tämä tapahtui niin jokainen viimeistään valisti kotona ja valistaa varmasti vieläkin ettei vieraiden ihmisten autoihin mennä vaikka olisi kuin ka kiva ihminen!

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Alkuperäinen kirjoittaja JaLehmätkinLentää:
Vieläkö se sekopää elää? Se hullu asui meidän naapuritalossa kun olin lapsi ja yritti minuakin houkutella joskus asuntoonsa kaverini kanssa. Onneksi oli kotona varoitettu lähtemästä vieraiden matkaan.

Huh, mahtoivat vanhempasi pelästyä, kun selvisi millanen ukko on :o

Oli ihan yleisessä tiedossa tuon kuvotuksen mieltymykset lapsiin joten osattiin varoa. Päivi-Maria ja Terhi (murhatut tytöt) taas olivat naapurikaupunginosasta joten heillä sitä tietoa ei kai ollut. Tunnen veljeni kautta toisen murhatun tytön perheen ja tiedän että vihaa kantavat Jammua kohtaan loppuun asti.

Lässyn lässyn!Siinä taas yks paska yrittää puolustella itteään ja tekoaan :kieh:

Kamalan paha olo tuli niitten tyttöjen ja tyttöjen vanhempien puolesta :(

Hyvä että ainakin yks tollanen on saatu kiinni, mutta täälä vois vähä noita tuomioita kyllä koventaa.

Saunan taa ja niskalaukaus.Niin iljettävän oloinenkin jo, että puistattaa :x :x :x .
Tietääkö kukaan liittyikö tähän kyseiseen tapaukseen pedofilia?En tarkkaan muista, oliko se tehnyt tytöille jotain ennen tappamista?Selvisikö se koskaan? :'( :'(

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Saunan taa ja niskalaukaus.Niin iljettävän oloinenkin jo, että puistattaa :x :x :x .
Tietääkö kukaan liittyikö tähän kyseiseen tapaukseen pedofilia?En tarkkaan muista, oliko se tehnyt tytöille jotain ennen tappamista?Selvisikö se koskaan? :'( :'(

tossahan se lässyttää, että ei muka liittynyt.. mä veikkaan, että toi on "viisaampi" miltä näyttää eli on käyttäny tyttöjä hyväks ja sen takia polttanu ruumiit, ettei mitään spermatahroja löytyis tyttöjen ruumiista eikä siks, että ruumiit on helpompi kuljettaa pienemmässä tilassa....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:

tossahan se lässyttää, että ei muka liittynyt.. mä veikkaan, että toi on "viisaampi" miltä näyttää eli on käyttäny tyttöjä hyväks ja sen takia polttanu ruumiit, ettei mitään spermatahroja löytyis tyttöjen ruumiista eikä siks, että ruumiit on helpompi kuljettaa pienemmässä tilassa....

Niin ja sillähän oli siellä mökillä ne sellitkin lapsille
:kieh: :kieh: :kieh: .

Kyllähän Jammu elää. Sitten kun se aikanaan kuolee, niin ei sitä tietoa voi olla huomaamatta. Kyllä se uutisoidaan varmasti näkyvästi.

Mä oon jo lapsena katsonut lehdistä kuvia Jammusta ja se näytti niin kammottavalta. Ja kammottava se edelleen on! :x |O :headwall:

Oon sen joskus kattonu parikin kertaa, en viitti enää, niin ankeaa katsottavaa. Sairas mikä sairas.

k080.gif

Yhteistyössä