Oletteko ostaneet lahjan miehellenne uuden vauvan kunniaksi??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kride
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kride

Vieras
Eli siis onko jollain ollut tapana ostella lahjoja miehelleen joka on kestänyt koko raskausajan ja tukenut sinua? Tai toisinpäin, ostaako miehet lahjoja synnyttäneille äideille?
Mietin vain että tulisiko minun huomioida/palkita miestäni jotenkin, vauva kun on tulossa parin viikon päästä.
 
En ole ostanut, ehkä mitään saanut. Kiva idea tosin. :)

Eksä kyllä palkitsi itsensä videotykillä ja tallentavalla digiboksilla -> näihin rahaa meni n. 1600?, joten ensimmäisen kuukauden ruuat ja elämisen maksoin yksin. En ollut kovin kiitollinen.
 
Jos täältä kysyt, niin täällä on oitin pino ruustinnoja, joille pitää ostaa lahjaa
- kun vauva syntyy
- äitienpäivänä
- syntymäpäivinä
- lasten syntymäpäivinä
- isänpäivinä
- juhannuksena
- päivänä jolloin eka kertaa tavattiin
- päivänä jolloin mentiin kihloihin
- päivänä jolloin avioiduttiin
- päivänä jolloin naapuri avioitui
- sanoinko jo joulun
- pääsiäisenä
- jne jne
 
No minä sain Kalevala Lapsi - korun. En heti synnärille/kotiuduttua, mutta vähän ennen ristiäisiä.

Kukkia mies toi sairaalaan. Minä en kyllä miestä lahjomut mitenkään. :ashamed: Jos olisi eri luontoinen, niin olisin tehnyt "isyyspakkauksen", mutta mieheni tuntien en sitä tehnyt. :)
 
No minä sain Kalevala Lapsi - korun. En heti synnärille/kotiuduttua, mutta vähän ennen ristiäisiä.

Kukkia mies toi sairaalaan. Minä en kyllä miestä lahjomut mitenkään. :ashamed: Jos olisi eri luontoinen, niin olisin tehnyt "isyyspakkauksen", mutta mieheni tuntien en sitä tehnyt. :)
 
"ostella lahjoja miehelleen joka on kestänyt koko raskausajan ja tukenut sinua? "

Eiköhän tuo ole sitä, mitä miehen olettaisi ihan luonnostaan tekevän. On se vaimon raskaus niin kamala kestää miehen näkökulmasta, niinhän?
 
no meillä kanssa ei osteltu lahjoja koska se lapsi oli molemmille suurin lahja mitä ikinä kuvitella saattaa ja siihen ei mitään tarvinnut lisätä. Kyllä mun mies kantoi synnärille mulle kilokaupalla suklaata sen viikon minkä siellä vietin nyt ku tarkemmin muistelee..
 
Alkuperäinen kirjoittaja no just:
"ostella lahjoja miehelleen joka on kestänyt koko raskausajan ja tukenut sinua? "

Eiköhän tuo ole sitä, mitä miehen olettaisi ihan luonnostaan tekevän. On se vaimon raskaus niin kamala kestää miehen näkökulmasta, niinhän?

No onhan se näin. Eikö kuitenkin voisi olla huomioon ottava kumppania kohtaan? Vai onko niin että vain sinä ja raskaus on merkityksellistä.
Miehelläkin on tunteet joita on hyvä huomioida, ei vain niin että minua pitää tukea hieroa ja hemmmotella kun olen raskaana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja K:
Alkuperäinen kirjoittaja no just:
"ostella lahjoja miehelleen joka on kestänyt koko raskausajan ja tukenut sinua? "

Eiköhän tuo ole sitä, mitä miehen olettaisi ihan luonnostaan tekevän. On se vaimon raskaus niin kamala kestää miehen näkökulmasta, niinhän?

No onhan se näin. Eikö kuitenkin voisi olla huomioon ottava kumppania kohtaan? Vai onko niin että vain sinä ja raskaus on merkityksellistä.
Miehelläkin on tunteet joita on hyvä huomioida, ei vain niin että minua pitää tukea hieroa ja hemmmotella kun olen raskaana.

hmmm..
 

Yhteistyössä