Oletteko pussannut tyttöKAVEREITANNE?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja idiootin vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

idiootin vaimo

Vieras
ihan ystävyyden merkeissä:)? mitä tekisitte tilanteessani?
Mies kysyi eilen, kun katsottiin salkkareita, että olenko pussanut ketään tyttöä. Vastasin että olen ystäviäni ihan kaveruuden merkeis niin hänalkoi epäilee että olen lesbo ja melkein jo haukkuu lesboks ja miettii eroa.

Alkuperäinen kirjoittaja idiootin vaimo:
Mies kysyi eilen, kun katsottiin salkkareita, että olenko pussanut ketään tyttöä. Vastasin että olen ystäviäni ihan kaveruuden merkeis niin hänalkoi epäilee että olen lesbo ja melkein jo haukkuu lesboks ja miettii eroa.

:D Miehet :D

Olen pussannut. Joskus edellisessä elämässä, jossain työpaikan juhlissa ehkä vähän liiaksikin, miehiä ja naisia :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja idiootin vaimo:

Provo kai tää on. Siis lukuisia kertoja on pussailtu aikoinaan tyttökavereiden kanssa, lähinnä kyllä baari-iltoina.

Meillä se kai olisi poikaKAVEREITA. Yhtä halasin, mutta hämmennyin siitä kovasti. Sanallisesti on helpompaa osoittaa hellyyttä, kuten silloin, kun kutsuin häntä veljekseni onnitellessani häntä poikavauvan syntymästä.

En koskisi muihin tyttöihin sillä tavalla edes pitkällä tikulla. Pidän sitä vastenmielisenä ja outonakin. Pussailustani ovat päässeet nauttimaan vain miehet.

Siis sellasia nopeita pikkupusuja on vaihdettu, mutta mitään kunnon imuttelumeininkiä ei koskaan ole ollut - ainakaan vielä. :whistle: :D Mun mielestä ne on melkein verrattavissa äijien leikkimieliseen "homoiluun", jossa esim. toinen nylkyttää vaatteet päällä toista takalistoon tmv. Eli jos tuosta pusuttelusta miehesi suuttuu, niin voit kysäistä, että mites teillä on poikien kanssa leikitty saunailtoina? ;) Turhasta siis veti hernepellon nenäänsä!

Kerran seurasin sivusta, kuinka nuorehko mies jutteli saman ikäisen pariskunnan kanssa ravintolassa. Hän näytti tuntevan hyvin molemmat. Tuli eron hetki ja mies suuteli naista tämän miehen virnuillessa vieressä. Naisen ilmeistä ja äännähdyksistä päätellen mies käytti ahkerasti kieltään. Sitten mies suuteli miestä aivan yhtä intohimoisesti. Sehän oli pelkästään reilua ja tasapuolista, nicht wahr?

Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Meillä se kai olisi poikaKAVEREITA. Yhtä halasin, mutta hämmennyin siitä kovasti. Sanallisesti on helpompaa osoittaa hellyyttä, kuten silloin, kun kutsuin häntä veljekseni onnitellessani häntä poikavauvan syntymästä.

Hehe, minua on alkanut naisten nuoleskelu ärsyttämään niin paljon, että vaihteen vuoksi voisin ihan mielelläni nähdäkin poikien välistä suutelua jossain.

Miehet eivät tekisi sitä ällöttävällä "kiusaanpa tässä miehiä ja teen itsestäni mielenkiintoisen" -tyylillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Kerran seurasin sivusta, kuinka nuorehko mies jutteli saman ikäisen pariskunnan kanssa ravintolassa. Hän näytti tuntevan hyvin molemmat. Tuli eron hetki ja mies suuteli naista tämän miehen virnuillessa vieressä. Naisen ilmeistä ja äännähdyksistä päätellen mies käytti ahkerasti kieltään. Sitten mies suuteli miestä aivan yhtä intohimoisesti. Sehän oli pelkästään reilua ja tasapuolista, nicht wahr?

Johan tässä alkaa panettaa!

Yhteistyössä