oletteko te näin suora suisia:)

isoäiti mölykylästä

Aktiivinen jäsen
04.05.2007
26 699
2
36
mun ystävä soitti aamulla ja kysyi, että mikäs sille mummon murulle tuli nimeksi, ja mä kerroin. ja mun ystävä totesi, että no kaikenlaisilla nimillä sitä lasta rangaistaan. Minusta aada on ihan kiva nimi. Ja en mä osaa ku nauraa ystäväni kommentille. mutta itse en kyllä menis sanomaan päin naamaa noin kenellekään. eihän pakko ole kehua nimeä, jos ei tykkää. vaan voihan siihen sanoa, että ihan kiva nimi tai jotain ihan yleispätevää.

Aadahan on ihan tavallinen nimi, ei mikään "rangaistus" ts. uppo-outo nimi.

Mä sanoisin jotain yleispätevää, tyyliin "ai jaa, nätti nimi" tms, ja pitäisin omana tietonani jos tuttavan lapsen nimi ei mua miellytä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:

Mä sanoisin jotain yleispätevää, tyyliin "ai jaa, nätti nimi" tms, ja pitäisin omana tietonani jos tuttavan lapsen nimi ei mua miellytä.

Samaa mieltä ja noin mäkin sanoisin.

Näin mäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Saimaannorppa:

Samaa mieltä ja noin mäkin sanoisin.

Samaa mieltä minäkin.

Mun mielestä Aada on nätti nimi =)

Jos mua ei miellyttäis nimi jonka kaveri on lapselleen halunnut niin en mä sitä ihan noin sanois :o

Ja tarviiko aikuisen ihmisen sanoa kaikkea mitä ajattelee? :/ Tosi tökeröä mun mielestä.

Yhteistyössä