"Ongelma" vaippojen käytössä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äippä -13
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kaikkeen aina hyvä syy ja kukahan senkin määrittelee?? Katsos jollekkin se syy voi olla hyvä ja toiselle taas ei. Vähän sama asia kun alkais määrittelemään "Normaalin ihmisen". Jos on kiintynyt pitämään vaippoja ja pystyy sen kanssa elämään eikä siihen liity mitään rikosta niin mikäs siinä.

Tämäpä juuri. Itellä on juurikin toi et käytän ite vaippoja kans 24/7, en ois oma itteni jos ei ois vaippaa. Myöskin istun turvaistuimessa ja imen tuttia, nää on niitä kiintymyksiä jotka on jäänyt omaan elämään, ja sen kanssa olen myös tottunut elämään. Vaippoja oon käyttänyt jo monta vuotta.

Eivät aikuiset käytä vaippoja, nehän on tarkoitettu pienille vauvoille eivätkä ne edes sopisi aikuisille koska ne ovat tarkoitettu kooltaan pienille, alle vuoden ikäisille vauvoille! Aikuiset ja yli 1-vuotiaat lapset käyvät käymälässä ulostamassa ja virtsaamassa!

Mikä oikeuttaa tuomitsemaan? Meitä on tällä hetkellä useempi tuhat vaippailijaa Suomessa, ja suomessa toimii yksi aikuisten vaippailuun ja vauvailuun/pikkuisteluun erikoistunut liike, joka siis myy aikuisten kokoisia vaippoja, vaatteita, tutteja yms... Joten ota asioista selvää ja lopeta ruikutus ennen ko alat pätemään ja haukkumaan ihmisiä joista et tiedä yhtään mitään!

Mikä oikeuttaa tuomitsemaan? Meitä on tällä hetkellä useempi tuhat vaippailijaa Suomessa, ja suomessa toimii yksi aikuisten vaippailuun ja vauvailuun/pikkuisteluun erikoistunut liike, joka siis myy aikuisten kokoisia vaippoja, vaatteita, tutteja yms... Joten ota asioista selvää ja lopeta ruikutus ennen ko alat pätemään ja haukkumaan ihmisiä joista et tiedä yhtään mitään!
Melkoinen fetissi kyllä, eikä ihan terve 😵‍💫

Olen muutama kuukausi sitten synnyttänyt ja raskauden loppuajan (n. 1kk) jouduin käyttämään vaippoja yllättävien virtsarakon tyhjenemisien takia. Mieheni ei reagoinut vaippojen käytöön mitenkään olihan minulla hyvä selitys. Nyt olen kuitenkin huomannut etten haluaisi lopettaa vaippojen käyttämistä ollenkaan. Ongelma vaan on, että miten selitän miehelleni miksi minulla on edelleen vaipat käytössä. Tyttö on kohta kuukauden ikäinen ja vielä olen pystynyt laittamaan käytön synnytyksen jälkeisiin plaa plaa juttuihin (jota mies ei tietenkään ymmärrä). Pitäisikö minun keksiä, että synnytyksen jälkeen voi tulla jokin virtsarakon pidätyskyvyn menetys ja esittää sitten etten haluaisi niitä vaippoja käyttää vaikka todellisuudessa haluan? Onkos kenelläkään antaa hyviä vinkkejä asian tiimoilta?

Ei muuta kuin käytä pois. Minä olen myös vaippojen käyttäjä. Vajaa viikko sitten asia selvisi vaimolleni. Olen ollut hänen kanssaan naimisissa 25 vuotta ja pelkäsin, että ero tulee kun joudun hänelle selittään tän jutun. Eturauhasvaivasta johtuu minun käyttö ja enää ei pikkuhousun suoja riitä. Ikää on 62 vuotta. Nyt kun olen itse näitä joutunut käyttään, niin yärrän hyvin myös heitä jotka näitä käyttää vain nauttiakseen.

Yhteistyössä