Oletteko tehneet Hello Kitty-kakkuja? Jos, niin minkälaisia... Tarttis ideaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minkkius
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
2rc0qyw.jpg

Tollasen oon tehny. Kerma on varmaan vähän liikaa vispattua, mutta ihan ylpee olin ko muuten on kaikissa leipomishommissa on mulla peukku keskellä kättä :D

mä oon "maalannu" marsipaanille kittyn kuvan...valkosen marsipaanin ku kaulii ohueks niin siit näkyy läpi,kuva vaan alle ja helppoa on!!! Kitty on muutenkin niin yksinkertainen,varsinkin jos maalaa pelkän pään =)

mä tein ihan semmosen yksinkertasen version. pyöree kakkupohja, jonka leikkasin vähän soikeeksi hello kittyn naaman malliseksi. kääretorttulevystä leikkasin korvia yhtä monta kerrosta kun tuli kakkupohjastakin. kokosin ja täytin kakun, päällystin valkosella kermavaahdolla ja laitoin karkeista ja lakunauhasta silmät, nenän ja viikset. rusetti korvaan tuli semmosella koristelugeelillä.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
mä oon "maalannu" marsipaanille kittyn kuvan...valkosen marsipaanin ku kaulii ohueks niin siit näkyy läpi,kuva vaan alle ja helppoa on!!! Kitty on muutenkin niin yksinkertainen,varsinkin jos maalaa pelkän pään =)

Millä sä olet "maalannut"?

Alkuperäinen kirjoittaja matilda06:
2rc0qyw.jpg

Tollasen oon tehny. Kerma on varmaan vähän liikaa vispattua, mutta ihan ylpee olin ko muuten on kaikissa leipomishommissa on mulla peukku keskellä kättä :D

Toi kuva on vissiin marsipaanista? Siitähän saiskin tosi hyvä, kun vaan löytää eri värisiä marsipaaneja. Ja ton kermanhan voi tehdä just vaikka vaalenapunaiseks mansikkakermasta :)

Kyllähän näitä ideoita täältä tuli :)

Yhteistyössä