Oletteko tehny mango-juustokakkua? Miltä maistu??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Martsuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Martsuli

Vieras
Mä meinasin tehdä pari semmosta lapsen ristiäisiin mutta en tiiä yhtään onko se syötävää vai maistuuko hirveelle :D Jos joku on maistanu/tehny niin kertokaas mielipiteitä onko hyvä tarjottava näin kesäkuumalla?
Musta kuullostaa raikkaalta :)

Tykkään :p

Minun reseptissäni kiille tehdään mangososeesta + appelsiinimehusta, mutta meillä sekä minä että lapset pidimme sitä liian kirpeänä. Joten tein vain mangosose + vesi.

Paljon parempi vaihtoehto kuin kermakakut näin kuumalla =)

Ihan jees, jos tykkää mangosta. Olen syönyt sellaista, johon tulee mangososehyytelö siihen päälle, eikä mielestäni ole oikein minkään makuista. Ainakaan lasten purkkisoseesta tehtynä.

Mango-juustokakku

Pohja:
175 g kaurakeksejä tai digestive-keksejä
75 g margariinia (tai voita)

Tuorejuustotäyte:
200 g maustamatonta 13%:n kevyttyorejuustoa
1 dl sokeria
3 tl vaniljasokeria
2 rkl sitruunamehua
2,5 dl vispikermaa
2 rkl kiehuvaa vettä + 4 liivatelehteä

Mangopäällys:
250 g mangososetta
2 liivatelehteä + 2 rkl vettä (itse taidan seuraavaksi laittaa yhden liivatteen lisää)

Koristeluun:
mangoviipaleita

Tarviiko joku vielä ohjeet tekoonkin? En jaksanut kirjoittaa :)

juuri tein pari päivää sitten eikä maistunut mango kyllä sitten tippaakaan.Tein tohon pilttiin vai bonaako se oli,mut kuitenki. En suosittele, tai sitten mä vaa en saanut siitä kovin kummosta. Tee ennemmin sitruunakakku niin ompahan ainakin raikas =)

kiitos taidan tehdä siis sitä. Kokeilen varmaan ensin ja sitten teen lopullisen päätöksen mutta hyvältä kuullostaa :p

http://www.myllynparas.fi/portal/suomi/kuluttajat/reseptit/makeat_leivonnaiset/taytekakut/mango-juustokakku/

Ajattelin tolla ohjeella tehdä--

Alkuperäinen kirjoittaja Martsuli:
kiitos taidan tehdä siis sitä. Kokeilen varmaan ensin ja sitten teen lopullisen päätöksen mutta hyvältä kuullostaa :p

http://www.myllynparas.fi/portal/suomi/kuluttajat/reseptit/makeat_leivonnaiset/taytekakut/mango-juustokakku/

Ajattelin tolla ohjeella tehdä--

jossain luki että toi ei oo hyvä ohje..mutta en voi sanoa kun en oo koskaan tehny