Oletteko tilanneet intelligender testiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihme
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihme

Vieras
Kun rakenneultrassa ei ihan varmaa sukupuolta sanottu,olen tässä vähän harkinnut tilaiskohan tuota pissasta tehtävää tyttö/poika testiä.Oletteko tilanneet suoraan usasta ja kuinka kauan toimitus kesti,tuliko postilaatikkoon vai pitikö hakea postista. Ja pitikö paiikkaansa?

Mua kiinnostais myös toi! Mulla vasta rv 9 nyt , mutta tonhan vois jo kohta tehdä kai. En malttais millään odottaa rakenneultraan nimittäin :) Mut tietty olis ihan hyvä, jos toi sit näyttäis oikein...

Mä tilasin testin eBaysta - maksoi jotain 35€ muistaakseni, lähetyksineen. Siinä paketissahan jo sanotaan että testi on leikkimielinen ja kannattaa varmistaa sukupuoli ultrassa ennen kuin maalaa seinät pinkiksi tai siniseksi.

Tein testin rv 12 ja tulos oli poika. Mulla on kuukauden päästä ultra joten siellä ehkä selviää pitikö testi omalla kohdalla paikkansa.

Mä en kyllä pidä tuota testiä mitenkään luotettavana vaan veikkaan että sillä on yhtä hyvät mahdollisuudet kertoa vauvan sukupuoli kuin seuraavalla vastaantulijalla eli 50/50. Olen lukenut netistä paljon kokemuksia ja monella testi on näyttänyt väärin tai jopa niin että esim. rv 12 näyttänyt poikaa, testi toistettu rv 16 ja näyttänyt tyttöä ja ultrassa sitten selvinnyt tyttö tai poika. Eli tulos saattaa vaihdella. Ja jos testi perustuu siihen että se mittaa pissasta "mieshormonin" määrää niin ihmetyttää kun jonkun mies oli tehnyt huvikseen testin ja tulos oli tyttö :D Väittävät että testi on loppujen lopuksi kallis PH testi. En siitä sitten tiedä, mutten kyllä luota tulokseen vaan odottelen tosiaan mitä ultrassa kerrotaan. Jos on ylimäärästä rahaa niin voihan toi olla ihan hauska - itse en siihen rahojani enää laittaisi vaikka ultrassa paljastuisikin se poika.

Yritän muistaa tulla kertomaan pitikö testi omalla kohdallani paikkansa. Olisi kiva myös kuulla muiden kokemuksia.

Minä tilasin kanssa tuon testin jo joulukuun alussa ja sain vasta eilen, kauheen kauan kesti... Nyt viikko 19 ja poikaa näytti. Kahden viikon päästä rakenneultra ja sitten varmistuu asia, jos varmistuu. En tosiaan kanssa malttanut rakennultraan asti odotella, niin päätin ihan hauskuuttani tehdä testin kun meillä on jo kaksi poikaa, niin ei malta odottaa saadaanko kolmas ihana poika vai sitten pikku prinsessa. Ihan sama kumpi tulee, vauvat on niin ihania!!! Voisin tehdä vaikka tusinan!! Minä olen vähän semmoinen hupsu, että meen aina tekeen kaikki testit mitä vaan voi tehdä, kai se on tää insinöörin tutkivaluonne ja raskaushormonien sekoittama pöperö pää :-)

[QUOTE="Utelias";22616370]Tein testin rv 12 ja tulos oli poika. Mulla on kuukauden päästä ultra joten siellä ehkä selviää pitikö testi omalla kohdalla paikkansa.[/QUOTE]

Eli ultrassa näkyi selvä poika joten mun kohdalla testi näytti oikein. En kuitenkaan ole ihan vakuuttunut tuon testin toimivuudesta, tuskin ensi kerralla tulen sitä enää tekemään. Aika paljon olen kuullut myös virhetuloksista.

"malttamaton", mitä sinun ultrassa selvisi? Oliko testi oikeassa, näkyikö poika?

Yhteistyössä