Oletteko törmänneet kaksoisolentoonne?

Katherine Wheel

Aktiivinen jäsen
27.01.2005
17 604
0
36
Äiskän kanssa tänään jutskailtiin aiheesta, kertoi nähneensä kerran mun broidin kaksoisolennon. Oli jo menossa moikkaamaan, ja katto ihan hoomoilasena kun siihen tuli joku pikkulapsi ja nainen, parin metrin päässä sitten tajusi ettei se olekaan poikansa.

Äiti oli nuorempana ravintolassa, istui pöydässä ja katteli ihmisiä. Sitten näki itsensä, ja luuli että se on peili, jollaisia siinä kuppilassa oli tolpissa. Sitten se peilikuva nosti juoman huulilleen, ja mutsi tajus ettei se ollutkaan peilikuva.

Mun paras ystävä on lähes kaksoisolentoni. Olemme täsmälleen saman pituisia ja painoisia. Molemmilla on mustat hiukset ja suuret ruskeat silmät jne. Ei ole yksi eikä kaksi ihmistä jotka meidät on sekoittanut :)

En oo törmänny, mut on niitä ainakin yks. Parikin kertaa lavatansseissa on käyny silleen, että tanssittaja selittää mulle jotain kun luuli mua joksikin toiseksi. Siis ihan selvinpäin.

Jaa, niin, ja yhden työkaverin kanssa oltiin aikoinaan tosi samannäköisiä. Mä jäin äitiyslomalle, ja mummot oli ihmeissään, kun "minä" olin palannut niin nopeasti töihin. :laugh:
Saman pituisia, -painoisia, samanlaisia vaatteita, samantyyliset hiukset ja silmälasit. Yhdessä jos jossain oltiin, helposti luultiin siskoksiksi.

Olen törmänny. Tallinnassa oltiin, hotellin aulassa katoin että miten helvetissä mä voin kävellä hotelliin tuolla pihalla kun kerran käsittääkseni seison tässä?

Se toinenkin oli aika ällistyny kun lopulta pääs aulaan ja näki mut. Oltiin ihan yks yhteen.

Myöhemmin mulle on moni linkitelly yhden virolaisen naisen facebook-profiilia, saattaa olla just tää nainen. On kyl niin mun näkönen ettei tosikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:
Alkuperäinen kirjoittaja valopää:
Toisaalta joku voi juoda drinkin niin nopsasti, että peilikuva tekee sen vähän jäljessä.

Juuh, ja tätä tapahtuu varsinkin jos niitä drinkkejä on juonut jo jonkin verran :laugh:

Jep, kerran aloin baarissa sellaista väistelemään ja lopulta kävelin päistikkaa baarin käytävänpäässä olevaan peiliin^^

Toisaalta joku voi juoda drinkin niin nopsasti, että peilikuva tekee sen vähän jäljessä.

Juuh, ja tätä tapahtuu varsinkin jos niitä drinkkejä on juonut jo jonkin verran :laugh:

Jep, kerran aloin baarissa sellaista väistelemään ja lopulta kävelin päistikkaa baarin käytävänpäässä olevaan peiliin^^

Alkuperäinen kirjoittaja vierass:

:laugh: :laugh:

Mä löysin siitä "ylioppilaskirjasta" (spes patria tms) ihan saman näköisen tytön ku minä, kun nyt kymmenen vuoden jälkeen päädyin kirjaa selailemaan summa mutikassa. Oli sit pakko googlettaa se nainen ja löytyki facebookista tosin uudella sukunimellä (salapoliisin työtä piti vähän tehdä :D) ja kuinka ollakaan, se oli edelleenki mun näkönen! Mieski katto et onpa saman näkönen. Ihan kasvoista siis ja ruumiinrakenteelta, mitä nyt niitä kuvia sai katottua.

Alkuperäinen kirjoittaja ss:
Alkuperäinen kirjoittaja virass:
Alkuperäinen kirjoittaja HelgaP:
En.
Hauska olisi törmätä :D

Vaarallista, siitä on paljon kirjoitettu vuosituhansia jo

Miksi on vaarallista? Olen nähnyt kaukaa oman kaksoisolentoni. Miksi noita muuten on???

Voi olla kyse vaikka antimateriasta tai doppelgängerista. Yleensä tietää pahaa sellaiseen törmätä

En.

Miksi on vaarallista? Olen nähnyt kaukaa oman kaksoisolentoni. Miksi noita muuten on???

Maailmassa on vajaa 7 miljardia ihmistä, mikä on ihna käsittämätön luku. Olemme uniikkeja, mutta emme nyt sentään niin uniikkeja etteikö tuosta joukosta löytyisi meidän näköisiämme ihmisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja vierass:
En.

Voi olla kyse vaikka antimateriasta tai doppelgängerista. Yleensä tietää pahaa sellaiseen törmätä

Selitätkö vähän tarkemmin? Antimateriasta? ja eikö doppelgänger tarkoita just kaksoiolentoa?