Oletteko törmänneet kaksoisolentoonne?

Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Alkuperäinen kirjoittaja ss:
Alkuperäinen kirjoittaja virass:
Alkuperäinen kirjoittaja HelgaP:
En.
Hauska olisi törmätä :D

Vaarallista, siitä on paljon kirjoitettu vuosituhansia jo

Miksi on vaarallista? Olen nähnyt kaukaa oman kaksoisolentoni. Miksi noita muuten on???

Maailmassa on vajaa 7 miljardia ihmistä, mikä on ihna käsittämätön luku. Olemme uniikkeja, mutta emme nyt sentään niin uniikkeja etteikö tuosta joukosta löytyisi meidän näköisiämme ihmisiä.

Joo, mutta aika sattuma että monikin on samannäköiseen ihmiseen törmännyt, siis löytänyt sen kaksoisolennon niiden miljardien ihmisten joukosta.

Selitätkö vähän tarkemmin? Antimateriasta? ja eikö doppelgänger tarkoita just kaksoiolentoa?

antimateriaa ei erota tavallisesta materiasta, mutta jos sellaiseen kaksoisolentoon sattuu törmäämään, niin lopputulos on tuhoisa.
Ja doppelgänger tarkoittaa kaksoisolentoa, mutta niitä on pidetty aina pahan enteenä tai merkkinä siitä että jotain pahaa on tapahtumassa. Noista on kirjoiteltu monesta julkisestakin henkilöstä joka on nähnyt doppelgängerin...itse olenlukenut aikoinaan eräästä kirjasta johon oli noita tapauksia koottuna paljon, jostain 1800-luvulta tms.

en ole nähnyt mutta mulla kuulemma on kaksoisolento,asuu samalla kylällä kun minä ja esim. miehen työkaveri oli luullut sitä minuksi ja mieskin on sanonut että näyttää ihan samalle kuin minä.

Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Alkuperäinen kirjoittaja virass:
Alkuperäinen kirjoittaja HelgaP:
En.
Hauska olisi törmätä :D

Vaarallista, siitä on paljon kirjoitettu vuosituhansia jo

Miksi on vaarallista? Olen nähnyt kaukaa oman kaksoisolentoni. Miksi noita muuten on???

Maailmassa on vajaa 7 miljardia ihmistä, mikä on ihna käsittämätön luku. Olemme uniikkeja, mutta emme nyt sentään niin uniikkeja etteikö tuosta joukosta löytyisi meidän näköisiämme ihmisiä.

Joo, mutta aika sattuma että monikin on samannäköiseen ihmiseen törmännyt, siis löytänyt sen kaksoisolennon niiden miljardien ihmisten joukosta.

On suhteellista miten samannäköinen näiden vastaajien ''kaksoisolento'' loppujen lopuksi onkaan ollut, jonkun mielestä tähän riittää sama väritys ja ruumiinrakenne. Ja yleensähän saman etnisyyden omaavat muistuttavat toisiaan enemmän tai vähemmän, eli loogisempaa törmätä kaksoisolentoon naapurimaassa kuin Etelä-Euroopassa.

Olen sellaisen nähnyt. Ex-poikaystävä esitteli meidät. Tosin, kokoeroa oli paljon, tämä kaksoisolentoni oli minua yli päätä lyhyempi. :D