Oletteko tulleet raskaaksi helpommin tupakoinnin lopettuanne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Minna"

Vieras
Olen ollut satunnainen sauhuttelija eli päivässä on saattanut mennä 3-12 tupakkaa, tavallisimmin ehkä noin 5 tupakkaa/päivä. Yritystä raskautua on takana vuosi ja noin kuukausi sitten jätin tupakan aivan kokonaan pois (en siis ole polttanut ensimmäistäkään tupakkia). Nyt kiinnostaisi tietää muiden kokemuksia oletteko tulleet nopeasti raskaaksi sen jälkeen kun olete lopettaneet tupakoinnin?

Eikö tosiaan kukaan tai kenenkään tuttu ole tupakoinut tai lopetanut tupakoinia "yritys" aikana. Olenko ainut luuseri joka on tupakoinut ja ajatellut ensin lopettavasa vasta plussatestiin?

Hieno päätös, että lopetit tupakan polton ennen plussausta!! Itse lopetin tupakoinnin välittömästi, kun sain plussan raskaustestiin (röyhyttelin siis saman verran kuin sinä...Riippui toki päivästä..)
Uskoisin että parantaa mahdollisuuksia raskautua ja helpompi olla kun olet kärsinyt mahdolliset vieroitusoireet jo ennen plussaa :) Tsemppiä vauvanteko hommaan :heart:

Itse lopetin plussaan ja tätä ennen meni 7-12 tupakkaa pvssä... Aikaisemmin poltin yli 20 eli yrityksen ajaksi vähentelin sauhuttelua... Luulisi ainakin, että olisi ainakin helpompi alkuraskaus, kun ei ole niitä vierotusoireita :) Katsotaan sitten, kun meilläkin ruvetaan kakkosta tehtailemaan, että tulenko nopeammin raskaaksi, kun viimeksi :D (alotin uudestaan imetyksen jälkeen, mutta nyt taas lopetin... )

Yhteistyössä