Oletteko tutustuneet tuohon Ackd Easy diet laihdutusjuttuun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mamitzu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuoltahan löytyi! Saa näköjään ostaa toistaiseksi yksittäisiä pussejakin, loistavaa, että saa maistaa eri makuja! Tilasin yhden kaikkia makuja.
Ja eipä sitä pelkkien pussien tai nappien varaan kannata kenenkään painonpudotustaan tietenkään laskea. Itse syön vähähiilihudraattista ruokaa, nuo olisivat vaan esim kiireen keskellä nopeita ja helppoja valmistaa jos/kun on kiire, eikä ehdi valmistaa ruokaa. (Eineksistä ym kun ei löydy VHH vaihtoehtoja, ja hyvä niin)

Olen ajatellut lähteä Cambridgeen. Tämäkin kiinnostaa. Pussihinta suunnilleen sama mutta montako pussia tätä EasyDietiä pitää päivässä syödä? Missään ei kerrota.

Koeryhmässä ollaan. Neljä vkoa diettiä takana ja -7.9 kg josta alle kilo lihasmassaa (InBody mittaukset).. Olo on TODELLA virkeä ja hyvä. Kolme/neljä ryokailua päivässä ja maut on todella hyvät, kokeilkaa ja yllättykää! Ensimmäiset päivät oli vaikeita..
Eroo Nutriletistä YM sillä, että keskittyy minimoimaan lihasmassan menetys!
http://www.easydiet.fi/index.php

Tämmöistä löysin
Kotisivut: http://www.easydiet.fi/
Ja mistä saa: http://www.easydiet.fi/myynti.php
Vois ihan käydä kaupasta katsoon niitä irtopusseja, sais vaihtelua nutrilettien lisäksi. Luulisi, että kun ovat kotimaisia, niin makukin voisi olla hyviä ja "tuttuja". Edelleen hirvittää kyllä tuo korkea hinta (mikä oli terveyskaupan sivuilla) :/

Hei, itse laihdutin 13 kg Extravaganza-kuurilla viidessä viikossa. Mahtava tunne oli kun joka viikko paino putosi 2-3 kg, eikä ollut edes vaikeaa kun pääsi alkuun. Tämä EasyDiet on samanlainen systeemi, 3 pussia päivässä ja läski ympäriltä häviää. Aion itse ottaa loput 6 ylimääräistä kiloa pois tällä EasyDiet -menetelmällä. Maanantaina kauppaan ostoksille ja kilot saa kyytiä :).

Ent. Extra nyk. Easy

Joo, toi kulemma poistaa läskin ja jättää lihakset. Kokeilin kanakeittoo ja oli todella hyvää suomalaiseen makuun. Siinä on ymmärtääkseni kaikki tarpeelliset vitamiinit ja hivenaineet mukana :)

Suosittelen ehdottomasti. 1kk takana ja -11.3kg saanut painoa pois. Tästä 10,9kg rasvaa. 2-3 viikon välein pidetty kehonkoostumus mitauksia. Joulukuussa itse aloitin ja vielä meinaan dieetin pitää päällä jotta itse pääsen tavoitteeseen.

Ketoosi tilan varmistamiseksi suosittelen hankkimaan apteekista Ketostixejä johon heti herättyäsi annat virtsanäytteen (pienen pieni tikku) tikun päässä oleva tyyny vaihtaa väriä ja kertoo ketoosi tilasi, purkin kyljessä asteikko.

Meinasin tätä testata, mutta rupes ärsyttään, kun huomasin, että tässä viestiketjussa esiintyy täysin sanasta sanaan samot teksit, kuin muutamassa muussa! :( Eli todennäköisesti puljun omistaja itse täällä kirjoittelee ja kehuu tuotteitaan...

Onko kellään OIKEASTI kokemusta näistä tuotteista?

Minä söin ensimmäisen ackd easy diet -keiton perjantai-iltana. Tämä oli sienikeitto. Haisi voilta, maustui kamalta ja seassa oli sellaisia pieniä klönttejä, jotka eivät puremalla muuttuneet miksikään ja yrittäessä niellä takertuivat kurkkuun. En saanu syötyä kuin väkisin puolet, koska meinasi laatta lentää.
Eilen eli lauantaina söin päivän ensimmäisenä ateriana kanakeiton. Samanlainen koostumus: kuin paksua kastiketta ja ne klöntit. Ja sama homma kävi eli vaikka kuinka pureskeli niin ne klöntit eivät pienentyneet ja pakko oli vaan niellä. Inhoittavaa. Sitten illemmalla söin kalakeiton -> ja taas samanlainen koostumus!

Olen todella pettynyt juurikin siksi, että noita mainostettiin "todella hyvänmakuisina". En tiedä, että olenko sitten nirso vai mitä, mutta itse en niitä hyvänmakuisiksi sanoisi.
Huomenna yritän mennä metsästämään niitä smoothieita, josko ne olisivat edes hyviä. Postissa on tulossa parsakaalikeittoa ja todella toivon, että se poikkeaisi näistä muista.

Tuntuu siis tällä hetkellä siltä, että helpompaa olisi olla syömättä yhtikäs mitään kun saada näitä keittoja alas. Mutta ihmiset tykkää eri makuisista, joten suosittelen kyllä ostamaan ensin yhdet pussit kutakin makua, ettei mene rahat hukkaan.

[QUOTE="Fani";22878956]Joo, toi kulemma poistaa läskin ja jättää lihakset. Kokeilin kanakeittoo ja oli todella hyvää suomalaiseen makuun. Siinä on ymmärtääkseni kaikki tarpeelliset vitamiinit ja hivenaineet mukana :)[/QUOTE]

Jep jep, se varmaan tuo syöjälleen myös automaattisesti koulutuksen, älyä, hyvän työpaikan ja rahaa.

Ei oikeesti tommoset humpuukipussidieetit poista läskiä ja jätä lihaksia. Laihduttaessa lähtee aina lihaksia jos ei treenaa salilla kunnolla.

Muutenkin tommoset on tarkotettu niille, jotka ei vaan pysty ymmärtämään, että jos syö vähemmän kuin kuluttaa, laihtuu. Itsekuri riittää johonkin parin viikon pussikuuriin, painoa lähtee pari kiloa nesteinä ja kaikki palaa heti takaisin kun normaalielämä jatkuu.

[QUOTE="vieras";22916211]Jep jep, se varmaan tuo syöjälleen myös automaattisesti koulutuksen, älyä, hyvän työpaikan ja rahaa.

Ei oikeesti tommoset humpuukipussidieetit poista läskiä ja jätä lihaksia. Laihduttaessa lähtee aina lihaksia jos ei treenaa salilla kunnolla.

Muutenkin tommoset on tarkotettu niille, jotka ei vaan pysty ymmärtämään, että jos syö vähemmän kuin kuluttaa, laihtuu. Itsekuri riittää johonkin parin viikon pussikuuriin, painoa lähtee pari kiloa nesteinä ja kaikki palaa heti takaisin kun normaalielämä jatkuu.[/QUOTE]

Tämäkin on tapauskohtaista, ei kaikki oo niin typeriä että kuvittelee parin viikon rutistuksella lähteneiden kilojen pysyvän pois, jos palaa vetämään törkymäärät ruokaa ja herkkuja.

Vähän ehkä menee ohi aiheen, mutta on hiton ärsyttävä kuunnella, kun eräs sukulaiseni ruikuttaa aivan jatkuvasti sitä kuinka hän ei vaan laihdu. Ongelmana on, että hän on aivan älyttömän nirso ja haluaisi syödä koko ajan vaan pizzaa ja karkkia. Aina kun joku tuttu kertoo laihtuneensa, hän kiinnostuu heti ja kyselee heti, mikä dieetti oli käytössä. Jos vastaaja sanoo, että söi vähemmän ja liikkui enemmän, kiinnostus lopahtaa heti, mutta jos mainitaan joku tällainen humpuukidieetti, hän on heti kyselemässä hintoja ja muuta. Ei siis halua tehdä mitään laihtumisen eteen, haluaa vain jonkun ihmekeinon, joka hoitaisi laihdutuksen hänen puolestaan. Tämä on juuri sellainen ihminen, joka taatusti lihoaa takaisin kuurin jälkeen.

selvästi tässä ketjussa joku tuotteen myyjä tai mainostaja asialla. huomaa kirjoitustyylistä ja googlella löytyneistä ketjuista...

ja tuote on huomattavasti kalliimpi kuin muut markkinoilla olevat samanlaiset joissa myös proteiinia enemmän kuin hiilareita

Alkuperäinen kirjoittaja epäilijä;22916335:
selvästi tässä ketjussa joku tuotteen myyjä tai mainostaja asialla. huomaa kirjoitustyylistä ja googlella löytyneistä ketjuista...

ja tuote on huomattavasti kalliimpi kuin muut markkinoilla olevat samanlaiset joissa myös proteiinia enemmän kuin hiilareita

Ehkäpä joo, tai voisiko olla sattumaa että kirjoittaja on sama henkilö??

Muutenkin huomaa ketjuun osallistuneista että on täysin epäonnistujia. Korvien välistä kiinni koko homma. Itse aloitin jo joulukuussa, testiryhmässä ja vielä mennään. Joku väitti että keitossa "könttejä" sitä pitää myös sekoittaa, haloo?

Tietysti ihmiset on erillaisia, niinkuin myös makuaistikin. Jollain toimii ja jollain ei.

Selvää matematiikkaa, kulutat vuorokaudessa sitten 1500kcal tai 2200kcal tekemättä yhtään mitään ja syöt 500-600kcal niin mitäs sitte tapahtuu??

[QUOTE="vieras";22916211]Jep jep, se varmaan tuo syöjälleen myös automaattisesti koulutuksen, älyä, hyvän työpaikan ja rahaa.

Ei oikeesti tommoset humpuukipussidieetit poista läskiä ja jätä lihaksia. Laihduttaessa lähtee aina lihaksia jos ei treenaa salilla kunnolla.[/QUOTE]

Tule sitten kertoman näistä humpuukipussideeteistä kun olet kokeillut ja niistä jotain tiedät ;)

Yhteistyössä