Oletteko "yrittäneet" vauvasta tiettyä sukupuolta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja näin on näreet:
Bilsan kirjassa se oli selitetty niin että poikakromosomisperma on nopeampaa, tyttökromosomisperma elää kauemmin. Eli jos muna on jo irronnut niin silloin poika ehtii siihen tyttöä ennen. Jos sekstaa pari päivää ennen ovispäiviä niin silloin tyttöspermat on vielä hengissä munan irrotessa, ja tyttö voittaa.

Näin mäkin olen jostain oppinut :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Esim. yhdyntöjen ajoituksella tai muilla konsteilla?

Ystäväni nimittäin sanoi että yrittävät nyt tarkoituksella tyttölasta, ovat puuhissa vain kolme-neljä päivää ovista ennen ja laittavat sitten hanat kiinni..mikäpä siinä tietysti, toivottavasti saavat haluamansa!

Onko yritys tuottanut teillä halutun sukupuolen? :D

Noin m ekin teimmetyttären mutta aika lähelle ovista jouduimme menemään enk' ollut varma tuloksesta.

Alkuperäinen kirjoittaja jess:
Olemme, kolmen pojan jälkeen kaksplussa ohjeiden mukaan tytärtä ja saimme hänet. Vielä siten yksi poikakin.

no kerro nyt mullekkin ne kaksplussa ohjeeet että mäkin saan kolmen pojan jälkeen tytön.
onko se se 3 päivää enne oletettua ovista hommailu??

Tyttöä "tehtiin" ja tyttö tuli. Kun ovistestiin tuli plussa, niin laitettiin samana päivänä siemenet sisään ja sitten odottelemaan... Muistaakseni oli sunnuntai ja ovis oli sit tiistaina-keskiviikkona. Hyvin kävi!

Alkuperäinen kirjoittaja Meillä näin:
Tyttöä "tehtiin" ja tyttö tuli. Kun ovistestiin tuli plussa, niin laitettiin samana päivänä siemenet sisään ja sitten odottelemaan... Muistaakseni oli sunnuntai ja ovis oli sit tiistaina-keskiviikkona. Hyvin kävi!

Ovistestejä en ole ikinä käyttänyt, tuleeko niihin plussa paljon ennen ovista? Sit itse ovispäivänä, mitä se testi näyttää?

no mutta mites sit se jos ovis tikkuun saa plussan ja heti puputtaa menemään niin poikahan siitä sit pitäs tulla. vai tehdäänkö poika niin etttä sit paneskellaan jatkuvasti niin kauan kunnes ovis loppu?

oon tilannu tikut jo netistä ja enskuussa alkaa tytön yritys kolem pojan jälkeen.

Muistaakseni ovistestiin tulee plussa joku 48-72 tuntia ennen ovista. Silloin tulee siis se vahvin plussa. Sitä ennen ainakin mulla tulee haaleampia plussia ja sitten rävähtää se kirkkain plussa. Sitten taas alkaa haalenemaan. Oon testaillut monessa kierrossa ja monta tikkua :) Ja tunnistan kyllä oviksen muutenkin, kivuista ja limoista.

Ja jos ne siemenet laittaa sisään heti ovisplussapäivänä, niin tyttöhän sieltä pitäis tulla, kun ne tyttösiittiöt elää pidempään. Jos taas haluaa pojan, niin pitää hommailla just sinä ovispäivänä (tai vaikka yks päivä ennen). No joo, ehkä tää nyt ei ihan 100% varma menetelmä oo, mut meillä ainaski toiminut näin, samoin kaverilla :D

Meillä oli jo 2 ihanaa tyttöä ennestään ja sit halusin lähinnä huvikseen kokeilla josko sukupuoleen vois kolmannen kohdalla vaikuttaa. Käytin ovistestiä ja oltiin aktiivisia vaan ovulaatiohetkellä ja vältettiin koko hommaa ennen ovista. Tiiä sitten kuinka paljon toi oikeesti vaikuttaa, mutta kyllä me se pieni poika tällä tyylillä saatiin...

ok:lle vielä. Eli mulla oli ainakin sellanen se testi, et näytti koska ovis alkoi lähestyä ja koska oli "huipussaan" ja sinä päivänä sitte aamulla ja illalla jos mahd ja joskus vielä seuraavana päivänäkin kertaalleen.

Yhteistyössä