Olettekos laittaneet huutikseen viime aikoina myyntiin? Miten tullut kauppoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mie"

Vieras
Mulla on 6 v pojan vaatekaappi äyräitään myöten täynnä. Aloin listata niitä tänään huutikseen. Pakko saada nurkista pois, että mahtuu uutta isompaa tilalle. Jos tarpeeks halvalla myy, niin luulis menevän kaupaks.

Laitoin myyntiin useita juttuja. Mm. Äitiysfarkut, hoitolaukun, vk haalarin, naisten kevättakin ym. Oikeastaan muista ei ole tullut huutoja kuin meandi housuista ja matkasängystä. Aika hitaalta näyttää. Käy vaikka kurkkaamassa. Suosittelen sitä huutoplus liittymistä. Saat useampia kuvia ilmoitukseen ja pikkukuvan automaattisesti.

Terveisin
Keijut4

Olen ollut aikaisemmin ahkera huutiksen käyttäjä, mutta nyt en ole siellä vuoteen myynyt mitään. Olen siirtynyt myymään lastenvaatteet ja -tarvikkeet fb:n kirppareilla ja siellä menee hyvin.

Kannattaa myydä osta heti hinnalla tai korkeintaan viikon mittaisilla huudoilla. 3 päivääkin on hyvä huutoajaksi. Postikulut näkyviin ja halvimman mukaan (2. lk). Ostaja sitten itse päättää, jos haluaa maksaa seurantakoodillisesta paketista korkeamman hinnan.

Aika hiljasta tuntuu olevan verrattuna kuukauden takaiseen myyntiin :/

Johtuiskohan tuosta uudesta ulkoasusta, joka ainakin omaa käyttöä on jonkin verran haitannut.

Osa on mennyt, osa ei.. Silloin tällöin jotain myyn. Nyt pari vaatetta myynnissä, ei näy tulevan huutoja vaikka mielestäni hinnat ok! Luulen että vaikuttaa tuo uudistus (itse käytin vanhaa viimeiseen asti) ja lisäksi nuo FB-kirppikset, uusia ryhmiä tuntuu syntyvän niinkuin sieniä sateella..

Yhteistyössä