Oli muuten järkky juttu..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kovajänis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kovajänis

Aktiivinen jäsen
29.11.2006
9 532
3
36
Kun vietettiin aikaa tuolla tuttavien mökillä tällä viikolla, siellä just sellainen vinttiluukku. Oli kyllä suljettu ja lukossakin, mutta joka yö heräsin kun ensin kylmä viima tuli päälle (siellä oli noin +28 sisälämpö koko ajan kun takkaa poltti) ja joka hilvatin yö näin raollaan olevasta ovesta ihmisen varjon, kävin monta kertaa tarkistamassakin mikä varjostaa, muttei mitään siitä eteisen lampusta tullut, näkyi vaan siinä mun ja miehen makkarin perimmäisessä seinässä se varjo. Ja mulla oli kylmä-kuuma-kylmä-kuuma ja mies ihmetteli miten oon niin pyörinyt että lakanatkin aamulla lattialla. Oli vaan sellainen tunne että en hitto soikoon pelkää, vaikka ite paholainen seisoisi sängyn vieressä.

Kunhan mietiskelen vaan, mistä mahtoi johtua ja mikä siellä piinasi :/

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Kun vietettiin aikaa tuolla tuttavien mökillä tällä viikolla, siellä just sellainen vinttiluukku. Oli kyllä suljettu ja lukossakin, mutta joka yö heräsin kun ensin kylmä viima tuli päälle (siellä oli noin +28 sisälämpö koko ajan kun takkaa poltti) ja joka hilvatin yö näin raollaan olevasta ovesta ihmisen varjon, kävin monta kertaa tarkistamassakin mikä varjostaa, muttei mitään siitä eteisen lampusta tullut, näkyi vaan siinä mun ja miehen makkarin perimmäisessä seinässä se varjo. Ja mulla oli kylmä-kuuma-kylmä-kuuma ja mies ihmetteli miten oon niin pyörinyt että lakanatkin aamulla lattialla. Oli vaan sellainen tunne että en hitto soikoon pelkää, vaikka ite paholainen seisoisi sängyn vieressä.

Kunhan mietiskelen vaan, mistä mahtoi johtua ja mikä siellä piinasi :/

Kiitti, veit multa yöunet! Mieskin yövuorossa... :(

Olet nähnyt painajaisia.. vieraassa paikassa mielikuvitus lähtee lentoon...
Ja eikä ihmekään jos olit aamulla hiestä märkä jos todella +28 oli sisällä lämpötila.

Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Kiitti vaan, nyt varmaan saankin sit unta. Juu úskon ehkä vähän liikaa tuohon henkimaailmaan.

Njoo, mut oli olo vaan että laitan silmät kiinni ja olen vaan.
Ettei se kaiketi mikään paha ollut kuitenkaan? Ja toiselle vastaajalle, ei ollut tuttavan ukko koska lähtivät pois mökiltä kun tultiin perheen kanssa.

Selviskö muuten se yks yliluonnollinen juttu, kun lastenhuoneen liitutauluun oli kirjoitettu jotain tekstiä.. Kenelle se sattuikaan? Fleur de la Courille?

Meillähän kävi se juttu, ku poikien oven kahva heilui monta kertaa niinku joku olis yrittäny kauhuissaan avata sitä. Menin äkkiä poikien huoneeseen ja molemmat pojat nukkui sängyissään. Ja mä seisoin 0,5m päässä ovesta, kun kahva heilui, ettei ollu kuvitelmaa :o

Inhottavia tuommoset. Toivottavasti sua joku kiltti "tyyppi" tarkasteli. Ties mitä riettauksia sillä oli mielessään :whistle:

Yhteistyössä