Oli muuten mukava kommentti

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Käväsin tuossa kyläkaupassa, sielä oli joku mulle ennestään tuntematon tätinen. Katteli minua ja sano että jaa olet siunatussa tilassa. Vastasin vaan että joo ja lähin käveleen kassalle, akka huuteli perään että muistathan sitte ettei siitä ennää pääse eroon samalla lailla ko ensimmäisestä, ei ne kaikki kuole ennen aikojaan. :o Käännyin kattomaan sitä ja kysyin että mitä hemmettiä se oikein selittää, lähti nokka pystössä käveleen pois päin. :| Myyjäki mulle sano että mikä lie harakka, oli kuulema sillekki ilkeilly jotaki...

Mie vaan jäin miettiin että kuka seki oli ko ties että mulla esikoinen kuollu... Ei puhunu ees paikallista murretta, vähimmässäkään määrin, joten tuskin oli paikallisia ollenkaan. :kieh:

No pienessä ja pienessä, yks kauppa palvelee paria kolmeaki kyläyhteisöä, ellei enemmänki. Kyllä meinas itku tulla mutta purin hammasta ja päätin etten välitä koko ämmästä... Ulkonäöltä ainaki vaikutti ihan normaalilta ihmiseltä, että tuskin mikkään kovin vajaa-älynen oli

Mä toivon sulle vaan kaikkea hyvää uuden vauvan kanssa. Sulla on ollu jo ihan tarpeeksi vaikeaa, en edes osaa kuvitella, miltä tuntuu menettää oma rakas lapsi.

Enkä voi MILLÄÄN, en millään, ymmärtää, minkälainen ihminen laukoo tuollaista ja mitä sen päässä liikkuu vai onko sillä jotain todella pahoja mielenterveysongelmia..

Kylläpä oli törkeästi sanottu :o Viittaa vähän siihen, että sinusta liikkuu paikkakunnalla jotain tosi ikäviä juoruja :/ Minä varmaan sinuna vaatisin jotain selitystä siltä tätiltä, jos vielä siihen törmäisin.

Hieman ohi aiheen: miten sinun raskautesi on edennyt? Onko kaikki vielä hyvin ja monennella viikolla olet? Kaikkea hyvää toivotan sinulle ja vauvalle :)

Alkuperäinen kirjoittaja N:
NO HUH HUH, Ihan uskomatonta! En olis jättäny sikseen tuollaista. Hyvin ikävää! :(

No mie nimenomaan olen opetellu hillitteen ittiä, ylleensä ko lauon päin naamaa mitä ajattelen... :ashamed: Ja toisekseen ko alko itkua pukkaamaan, kiitos hormoonien, pääasia oli päästä pois paikalta... Muuten oisin kyllä kipitelly perässä ja sanonu pariki sanaa...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kylläpä oli törkeästi sanottu :o Viittaa vähän siihen, että sinusta liikkuu paikkakunnalla jotain tosi ikäviä juoruja :/ Minä varmaan sinuna vaatisin jotain selitystä siltä tätiltä, jos vielä siihen törmäisin.

Hieman ohi aiheen: miten sinun raskautesi on edennyt? Onko kaikki vielä hyvin ja monennella viikolla olet? Kaikkea hyvää toivotan sinulle ja vauvalle :)

Juoruja liikkuu juu, harvemmin vaan tosissaan kukkaan viittii kasvotusten sanoa mittään. Ja pääasia ko lähimmät tietää totuudet asioista. Täällä onneksi aika nopeaa saa selville kuka kukin on, joten jos haluan sen naikkosen henkilöllisyyen selville, ei varmaan tuota vaikeuksia...

Raskaus on edenny hyvin, viikkoja on 18+2. :heart:

Tuollaisia pahansuopia juoruämmiä on joka paikassa. Kaipa sitten tuntevat itsensä ja tylsän elämänsä paremmiksi, kun arvostelevat muita. Voit olla varma, että tuollaisen naakan seurassa ei kukaan oikeasti viihdy!

Tsemppiä sulle ja onnea vauvasta! :)

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja alma:
anteeksi, mutta saanko kysyä mihin esikoisesi kuoli ja minkä ikäinen oli?

Leukemiaan reilun vuoden iässä.

Otan osaa, ja toivon onnea ja iahnaa aikaa uuden vauvan kansssa. Onko tuosta esikoisen kuolemasta pitkä aika? ja täysin käsittämätöntä, miten voi toiselle sanoa jotain tuollaista, mitä tuo rouva sanoi. sairas oli,

Yhteistyössä