oli niin mukavaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
istun kynttilänvalossa olkkarissa läppäri sylissä, on ihanan hämärää ja mukavaa, peitto lämmittää ja taustalla tulee elämä lapselle konsertti, on jokavuotinen traditio katsoa se. olo on hyvä (mitä nyt räkäinen..)

ovi käy ja mies tulee kotiin. räppäsee valot päälle, rojahtaa sohvalle, PIERASEE ja vaihtaa kanavaa.

luon siihen halveksuvan katseen ja kysyn et mitä sä teet??!!
"no katon suomi-saksa-pelin!!!" ja sen lauseen jälkeen mies lipuu toiseen maailmaan, sille on ihan turha puhua mitää ku tulee urheilua :kieh:

ja just kun mulla kerrankin oli niin mukavaa itsekseni :kieh:

mä hankin näitä tilanteita varten itselleni oman yksiön jostain :kieh:

Toi on niin tota. Asunnoissa pitäs olla omat osastot miehille ja naisille jonne sais vetäytyä viettämään laatuaikaa itsekseen kun siltä tuntuu. Eikä mitään tunnelmanpilaajamatseja :(

Alkuperäinen kirjoittaja Eims Baum:
Meillä on yleensä niin että just kun olen töiden jälkeen (pph) saanut kodin siivottua, tulee mies kotiin ja murustelee keittiön pöydän täyteen, heittelee kamansa minne sattuu....

meillä sama, välittömästi ku oon saanu siivottua tulee mies ja sotkee kaiken :xmas:
edes toi 3v ei oo niin paha..

Alkuperäinen kirjoittaja emuliinu:
Jep...sama ois voinu käydä täälläkin....
Nyt vaan isäntä on ihan paikanpäällä siellä peliä katsomassa,niin mä sen hetken täs otan itelleni,kun just sain lapsetkin nukkumaan... ;)

ärsyttää nyt niin paljon et voisin lähettää tonkin sinne, kuun kautta :kieh:

Mä ärsyttelen sun kans sitä sit... :wave: :kieh: ;)

Mua kun ärsyttää kun se on siellä.... :kieh: ..vaikka toisaalta niin mukavaakin... :whistle:
Työn puolesta pääsivät katsoon sitä ja sit tulee yöllä joskus vasta kotiin(täältä Hesaan n.400km) ja aamulla ukkeli menee 7:n töihin... :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja emuliinu:
Mä ärsyttelen sun kans sitä sit... :wave: :kieh: ;)

Mua kun ärsyttää kun se on siellä.... :kieh: ..vaikka toisaalta niin mukavaakin... :whistle:
Työn puolesta pääsivät katsoon sitä ja sit tulee yöllä joskus vasta kotiin(täältä Hesaan n.400km) ja aamulla ukkeli menee 7:n töihin... :kieh:

raskas huvi vaatii raskaat työt :D

Yhteistyössä