Oli taas suojelusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tähtisumu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tähtisumu

Jäsen
14.01.2007
989
0
16
meilla eilen kun olin lasten kans leikkikentalla. Leikkipaikka on aidattu ja eilen jotkut jatti portin auki alvariinsa. Kavin monesti sen sulkemassa. Pari kaveria tuli leikkipaikalle ja juteltiin, samalla vilkuilin meidan 1.5-v:ta kun on aika vipeltaja. Portti oli kiinni.

Seuraavaks huomasin etta meidan likka kavelee kohti tieta joka on ihan vieressa ja auto kaartaa kohta just siihen. Silla autoilijalla ei ollu mitaan mahiksia nahda ketaan joka tulee tielle kun autoja oli parkkeerattu portin viereen.

Huusin taytta kurkkua ja tytto pysahty viime hetkella, auto ajoi ohi ja tytto jatkoi tielle matkaa. Han oli keskella tieta kun tavotin hanet.

Vaha jalat vatkas :o Joku idiootti oli taas jattany portin auki |O .

Viimeks selvittiin molemmat hengissa autokolarista kun ajoin raskaana 110 km/t (rajotus oli 100 km/t) kakskaistasta tieta toihin kovalla kiireella ja sivutielta (joita ei edes sais olla tommosen tien kylkiaisena) tuli pitka kaksosanen rekka suoraan eteen.

Loin jarrut pohjaan heti kun nain etta rekka ajaa yli tien mun edesta mutta tiesin jo sina hetkena etta kaikki on nyt ylemman kares. Osuin rekan renkaaseen vauhdilla. En pystyny hetkeen vetaan henkee ja auto alko savuttaa mut sammu itestaan. Auto meni muusiks, Luojan kiitos ei ollu kyydissa muita lapsia ja kun ihmeen kaupalla seka mina etta nyt tuo 1.5-v selvittiin molemmat onnettomuudesta hengissa. Laakarin mukaan se oli iso ihme.

Vaha mie oon kiitollinen.

Yhteistyössä