Oli todella nöyryyttävää kun eräs mies oli yrittänyt minua jo pitkään.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Halusi tavata, mutta en koskaan suostunut. Nähtiin aina vaan sattumalta baarissa. Yhtenä iltana olin hieman ottanut kuppia kotonani. Ja tämä mies laittoi viestiä, että tulisinko käymään. Lähdin sitten kun olin yksin ja hänen kuskinsa haki minut.

Meillä oli ihan kivaa hänen luonaan. Juteltiin pitkään ja lopuksi suudeltiin. Hän kehui paljon ulkonäköäni ja vartaloani. Eikä ollut ensimmäinen kerta. Mutta seksiä hän ei halunnut kanssani.

Oli ensimmäinen kerta kun minut tyrmättiin näin. Alettiin sitten nukkumaan ja aamulla taas juteltiin kaikenlaista. Mutta tähän tuo juttu päättyi, ei se halunnut minusta enää mitään. Tosiaan oli minuun ihastunut jo teininä.

En minäkään tosin mitään yhteyttä ottanut. Tuntui, että hän oli kiinnostunut minusta vuosia ja sitten kun olisi saanut, niin en kelvannutkaan.

Toisaalta kyllä erittäin hyvä ettemme harrastaneet seksiä. Taidan vaan olla aika helppo. Tai olin.

Juuri näin. :) Ei pidä luulla itsestään aina liikoja...

Hän kyllä tunsi minut, eli piti kyllä tietää millainen olen. Oltiinhan me aina välillä samoissa porukoissa. Teinistä asti tunsimme toisemme.

Minkä takia luulin itsestäni liikoja? Oli kuitenkin osottanut kiinnostuksensa monesti. Ja sitten vihdoin "lämpesin", niin perääntyi.

Voihan se olla ettei alunperinkään halunnut seksiä. Onneksi en ihan käynyt päälle kuitenkaan. :D

Et koskaan suostunut mutta olitkin aika helppo, seksiä ette harrastaneet.... Ehkä esiinnyti yhtä sekavasti miehen kanssa?

Siis moneen vuoteen en suostunut tapaamaan kahdenkesken. Sitten viimein suostuin ja mies ei halunnut seksiä. Sen huomasi hänestä, vaikkei hän mitään sellaista sanonut. Mutta kyllä sen huomaa miehestä, minä ensimmäisen kerran jouduin tälläiseen tilanteeseen.

[QUOTE="alkup.";24476590]Siis moneen vuoteen en suostunut tapaamaan kahdenkesken. Sitten viimein suostuin ja mies ei halunnut seksiä. Sen huomasi hänestä, vaikkei hän mitään sellaista sanonut. Mutta kyllä sen huomaa miehestä, minä ensimmäisen kerran jouduin tälläiseen tilanteeseen.[/QUOTE]

No jos on jo vuosia ollut kiinnostunut, niin voi olla vaikeaa heti heittäytyä seksiin. Sä olet kuitenkin kieltäytynyt jo vuosia tapaamisesta, joten ei halunnut kiirehtiä, ettei anna vääränlaista kuvaa ja karkoita sinua. Ja mieskin voi kunnioittaa naista eikä heti hyökätä päälle tilanteen sattuessa. Tai sit et ollutkaan niin kiinnostava kuin hänen mielikuvissaan.

No en minä tosiaan ole mikään ihmeellinen, paitsi joidenkin miesten mielestä. Mutta kyllä hänen olisi pitänyt tietää millainen olen, kun hän tosiaan tunsi minut pitkältä ajalta.

Ei minullekaan tullut mitään yllätyksiä hänen suunnaltaan, paitsi tietysti tuo, ettei halunnut minua. Tietäsittepä miten se soitteli minulle vuodesta toiseen ja aina kun nähtiin halus jutella. Mutta koskaan se ei kyllä kosketellut minua. Ihme että edes suuteli, vai minäkö tein aloitteen.

Ehkä ajatteli että liika innostus heti alussa voisi olla liikaa..? Jos siis kesti vuosia saada sut tapaamiseen, ei halunnut pilata juttua pyrkimällä heti saman vällyn alle? Haluaa kenties kestävän pohjan suhteelle...? Voithan itsekin kysyä suoraan, mitä mies ajattelee jatkosta? Haluaako olla kuten ennen vai jotain enemmän.

Ei niistä ota selvää.
Muakin piiritti yksi mies tuossa kesällä, uteli musta yhteisiltä kavereilta ja onki mun puhelinnumeronkin. Enkä mäkään kovin hanakasti treffeille suostunut. Yhdesti kuitenkin, ja se oli kyllä aika ihana ilta.. ei seksiä kuitenkaan. Suudeltiin ja halailtiin ja sellaista. Toisen kerran se halus ehdottomasti tulla mun illanviettopaikkaan, istui yömyöhään mun seurassa ja kotiin lähtiessä taas halailua ja suukottelua.
Ja sitten ei mitään. Ei viestiä, ei mitään. En tosin mäkään yhteyttä ottanut..
Mä jo aattelin unohtaa koko ihme tyypin, kunnes tuossa viikolla sattumoisin nähtiin pitkästä aikaa. Ja mies jättäytyi mun seuraani, pyysi mua mukaansa ulos tupakalle jne. Hymyili, tuijotteli silmiin, heitti vitsejä.

Ja sepä siitä sitten taas. En mä tajua sen ajatuksen juoksua ollenkaan. Mä en myöskään ala roikkumaan siinä ihmisessä, joten en laittele viestejä tai soita. Kai sekin jotain vois tehdä. Että niin. Ei tuokaan mies tunnu seksin perässä olevan, mutta en tiedä minkä perässä sitten kun kuitenkin seuraan tuppaa ja suudellakin tahtoo.

Äh. Miehet.

Kuulostaa siltä, että kyseisellä miehellä on joku toinenkin piirityksen kohde. Ei halunnut vielä edetä pidemmälle kun oli epävarma kuinka toisen säädön kanssa tulee käymään...

Mitä ihmeellistä tuossa miehen käytöksessä on? Mä olen nyt ihan pihalla.

Tuotahan kunnon miehet joutuu vastaanottamaan jatkuvasti. Toihan on ihan normaalia.

Mies parka on niellyt valheen! Teidän naisten vuosikymmeniä jatkunut kouluttaminen on purrut: mies ei saa ilmaista seksihaluaan tai hän on idiootti, munalla ajatteleva pelimies.

En mäkään vuosikausiin seksiä ehdotellut enkä edes koittanu pussata vaik kuinka ihastuttava nainen.

Lopulta huomasin että koko miehen koulutusagenda oli vain naisten keino peittää se miten HELPPOJA ja kevytkenkäisiä useimmat naiset on ja ETENKIN ne jotka sanovat 'me ei sit harrasteta seksiä'.

Kyllä, on olemassa kunniallisiakin naisia mutta useimmat naiset arvostavat arvojaan vain niin kauan kunnes sopiva herkku tulee vastaan ja voi 'lipsua dieetiltä'. Aito kunniallisuus on sitä ettei suin päin mene sänkyyn vaikka se herkku haluttaisi miten.

Niin, onhan se kiva kun miehet antavat olla rauhassa..mutta ei olekaan enää niin kivaa jos k.o. Mies olisi halun kohde.

Yhteistyössä